http://www.mmrlargescale.co.uk/acatalog/RCTGN11435.html
Gear cover Dyra!!!
Gear cover Dyra!!!
Jag aldrig sett här! dom är dyra! dom gjort i alu! vad skillnad med plast mot här?
Re: Gear cover Dyra!!!
Det är mer en "bling" grej. Inget man måste ha!
Ja, Helt rätt! Men jag ALDRIG sett dyr som den! 
Dom brukar ligga där har jag för mig!
Ja, Kunna göra själv det bara ha en alu block MEN jag har inget fräsamaskin och kunskap! 
Jag har tillgång till sådant, men generellt så kan man säga att det inte går ihop sig att tillverka sådana här grejer! Inte om man ska räkna in allt!
Ja, orkar inte räkna in och mått och ta flera månder färdigt! 
Själva konstuerandet av denna proukten tar inte många minuter, men sen ska det köpas in en klump alu och det ska finnas olika fräsverktyg och så vidare!
Ja, helt rätt!S 500 R wrote:Själva konstuerandet av denna proukten tar inte många minuter, men sen ska det köpas in en klump alu och det ska finnas olika fräsverktyg och så vidare!
- sideburn80
Annars har jag hört att eftersom alut inte flexar som plasten så är risken för att grus och skit ska komma in till dreven mindre med en sån här kåpa i aluminium.
Jag har väldiga problem med att dreven går sönder för att min plast-kåpa fladdrar, och endå så tejpar jag nästan varje gång jag kör.
Jag har väldiga problem med att dreven går sönder för att min plast-kåpa fladdrar, och endå så tejpar jag nästan varje gång jag kör.
Då kanske detta är en bra investering i alla fall då!
Kanske bra Men kosta 95pund=1057kr ca!
våra plast är okej! 
Jag hade inget problem med fladdrar plast
- sideburn80
Jag vet ju inte säkert, men jag har uppenbara problem med mitt i plast iaf. Och den som nämde det för mig sa att det borde hjälpa.S 500 R wrote:Då kanske detta är en bra investering i alla fall då!
Jo det är visserligen dyrt, men jag har lagt ner den summan på bara drev, så jag ska nog testa en sån där kåpa till våren och se om det hjälper mig.Burnout wrote:Kanske bra Men kosta 95pund=1057kr ca!våra plast är okej!
Jag är lite sugen på ett två-växlat kitt sen. Då blir det aluskydd!
- sideburn80
Oxå jävligt sugen på det, synd att det ska kosta så hemskt med allt som verkar inressantS 500 R wrote:Jag är lite sugen på ett två-växlat kitt sen. Då blir det aluskydd!