Va då på hopp? Han säger bara som det är...Och vad han tycker..Jimmy wrote:Vilka på hopp du kommer med.......Du kan inte jämföra din motor med en Pro-mod reedmotor hellerMcd powa wrote:Nä det är det som är problemmet skulle min Ts cylinder gå sönder så kan jag kasta den i skrotlådan o beställa en ny vartsomhelst där de säljs . Går en pro cylle sönder då ska den skickas tillbaka till norge.
vad skillnad mellan promod och fullmod?
Re: vad skillnad mellan promod och fullmod?
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Det är ett påhopp att hävda att någon har hur mycket pengar som helst osv. Sådant håller vi inte på med. Det är ingen som tvingar någon att köpa PRO mod motorer och monopol är det inte heller eftersom det finns en massa motorer att välja på! Så sluta ifrågasätt hur Egon gör affärer!
HELT RÄTT!S 500 R wrote:Det är ett påhopp att hävda att någon har hur mycket pengar som helst osv. Sådant håller vi inte på med. Det är ingen som tvingar någon att köpa PRO mod motorer och monopol är det inte heller eftersom det finns en massa motorer att välja på! Så sluta ifrågasätt hur Egon gör affärer!
Jag nästan bredda köpa eller inte 
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Det är ju det valet man gör när man köper sin motor.
Samma sak när man köper sin 1:1 bil.
Köper du en gammal Volvo så kan du skruva med det mesta själv utan större problem, men köp en Ferrari och du kan inte ens öppna huven.....
Kan säga att om jag hade haft en produkt ute på marknaden som Egon har, som hanteras av galningar som portar motorer på löpande band skulle jag varit VÄLDIGT mån om att bevara min hemlighet......
Inget konstigt med det !
Sen att Egon gör bland det värsta som går att få tag på är ju bara kul !

Samma sak när man köper sin 1:1 bil.
Köper du en gammal Volvo så kan du skruva med det mesta själv utan större problem, men köp en Ferrari och du kan inte ens öppna huven.....
Kan säga att om jag hade haft en produkt ute på marknaden som Egon har, som hanteras av galningar som portar motorer på löpande band skulle jag varit VÄLDIGT mån om att bevara min hemlighet......
Inget konstigt med det !
Sen att Egon gör bland det värsta som går att få tag på är ju bara kul !
Jag bara undrar den hur många hästkraft! (pro mod)
Jag ska snart köpa den därför jag är nyfiken
- J.A racing
Egon har valt att inte uppge det, för att de blir bara en massa snack.Burnout wrote:Jag bara undrar den hur många hästkraft! (pro mod)
Men en Promod 27,2 med propipe ger 6,7 hk och varvar ca 22-24000 rpm och en 30,5 är grymt mycket starkare men tappar ca 1000-1500 rpm på topp.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Tack!J.A racing wrote:Egon har valt att inte uppge det, för att de blir bara en massa snack.Burnout wrote:Jag bara undrar den hur många hästkraft! (pro mod)
Men en Promod 27,2 med propipe ger 6,7 hk och varvar ca 22-24000 rpm och en 30,5 är grymt mycket starkare men tappar ca 1000-1500 rpm på topp.