vill ha begär
http://www.hpibajaforum.com/forum/showt ... hp?t=99694

vad är det för fel på det ?Burnout wrote:Cool kaross men den gjort i fiberglass så lätt taskigt!
Fan vad fräck den är... En sådan vill jag ha.Och den lär ju hålla bättre än en 5T eller 5SC kaross.....huSSe wrote:kolla in denna karossen![]()
vill ha begär![]()
http://www.hpibajaforum.com/forum/showt ... hp?t=99694
Nja........ köper inte riktigt det där . Skall lägga upp en film när jag misshandlar en kaross ( pv) och jag skulle vilja se en likvärdigt kaross göras så med .jebogren wrote: vad är det för fel på det ?
det är ju alltid blandat med kevlar o glasfiber jävligt mycket bättre än lexan.....
Karossen jag har tänkt att göra är i samma stil, men väldigt mycket mer slimmare och är tänkt med luftintag ovanför "fönstret" för att släppa in "friskluft" till motor för förgasarens skull och för kylningens skull.Carbon-Dave wrote:Gör en värdig vinge till den istället Packo !
Originalvingen är ju på tok för liten till den karossen tycker jag !
Men nu är ju Jesper inne på sin andra sådan karos så han borde ju veta ellerDiesel wrote:Nja........ köper inte riktigt det där . Skall lägga upp en film när jag misshandlar en kaross ( pv) och jag skulle vilja se en likvärdigt kaross göras så med .jebogren wrote: vad är det för fel på det ?
det är ju alltid blandat med kevlar o glasfiber jävligt mycket bättre än lexan.....
Om så än det skulle ha varit gjort i endast kevlar, så tvilvlar jag väldigt starkt på att den skulle ha tålt den behandling som lexanen gör.
Men han har väl inte använt någon av dom ....S 500 R wrote:Men nu är ju Jesper inne på sin andra sådan karos så han borde ju veta ellerDiesel wrote:Nja........ köper inte riktigt det där . Skall lägga upp en film när jag misshandlar en kaross ( pv) och jag skulle vilja se en likvärdigt kaross göras så med .jebogren wrote: vad är det för fel på det ?
Om så än det skulle ha varit gjort i endast kevlar, så tvilvlar jag väldigt starkt på att den skulle ha tålt den behandling som lexanen gör.
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests