Träff i Katrineholm 20 Juni!
Träff i Katrineholm 20 Juni!
Tja,
Nu är det ju vår och dags att komma igång med körandet! Ska därför upp till Mr Bly och rosta av åket kommande helg, Förmiddagen den 25 april i Katrineholm.
Jag kör min MCD rally drifter, Bly kör sin marder clon eller HARM antar jag, vi kommer därför (om vi hittar ett sådant ställe) vara där man kan köra både asfalt och grus. Men framförallt umgås, är det någon mer som känner för att rasta av bilen eller bara träffas så kom förbi. Vet du något bra ställe, så skicka ett reply så bestämmer vi tillsamans var vi ses!
K.
Nu är det ju vår och dags att komma igång med körandet! Ska därför upp till Mr Bly och rosta av åket kommande helg, Förmiddagen den 25 april i Katrineholm.
Jag kör min MCD rally drifter, Bly kör sin marder clon eller HARM antar jag, vi kommer därför (om vi hittar ett sådant ställe) vara där man kan köra både asfalt och grus. Men framförallt umgås, är det någon mer som känner för att rasta av bilen eller bara träffas så kom förbi. Vet du något bra ställe, så skicka ett reply så bestämmer vi tillsamans var vi ses!
K.
Last edited by KBMCD on 13 Jun 2010, 23:04, edited 2 times in total.
- Mr_Rustler
Re: Träff i Katrineholm 17Mars!
Du får ändra i rubriken där står det 17 Mars

Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
Re: Träff i Katrineholm 17Mars!
Hehehe..
Det krävs faan så mycket resande för att få en tidsförskjutning på en hel månad KB!!
Dax att va ledig lite??
//Blyger
Det krävs faan så mycket resande för att få en tidsförskjutning på en hel månad KB!!
Dax att va ledig lite??
//Blyger
-----------------------------------------------------------------------------------
---We´re only in it for the glögg!---
-----------------------------------------------------------------------------------
- Mr_Rustler
Re: Träff i Katrineholm 17 April!
Hahaha 
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
Re: Träff i Katrineholm 17April!
Mr Bly wrote:Hehehe..![]()
Dax att va ledig lite??![]()
//Blyger
Ha ha, jo så j*vla trött
Kvalitetstid Tänkte ha ännu mer kvalite i livet genom att köra MCD nu på Lördag, hoppas fler kommer!!!!
Såg du att KMRC har arbetsdag på lördag Kalle ? Ska försöka vara på båda ställena
samtidigt
, dur dax är du i våran fina by ?
Vad använde du för att hänga av Folkan med ?
mvh/ Ronis
samtidigt
mvh/ Ronis
Vi har pratat om förmiddag, tror inte bly kunde annat. Hur ser det ut för dig??Ronis wrote:Såg du att KMRC har arbetsdag på lördag Kalle ? Ska försöka vara på båda ställena
samtidigt, dur dax är du i våran fina by ?
mvh/ Ronis
Denna är min, liiiite moddad numera...
(Turbon var en 92,a lättad och med bur fast orginal 320hk snurran. Bägge på std sulor) "på åttonde dagen skapade gud VOLVON för att hålla alla idioter ifrån OPEL"
Det är kul med bankörning... men du får se upp när jag är färdig med min bil 

Har sett ditt bygge ett längre tag (Längre än jag visste att du var här o hängdeS 500 R wrote:Det är kul med bankörning... men du får se upp när jag är färdig med min bil
Har du tid så PM.a gärna lite pro's n con's med sportvagnskonsult, hör mkt men du bör väll VETA....
Jag är igång igen... så det kommer nog hända en del detta året..KBMCD wrote:Har sett ditt bygge ett längre tag (Längre än jag visste att du var här o hängdeS 500 R wrote:Det är kul med bankörning... men du får se upp när jag är färdig med min bil), funderade på att göra lite detaljer på min gamla bil hos sportvagnskonsult. När blir den klar, har den inte stått lite länge nu....
![]()
Har du tid så PM.a gärna lite pro's n con's med sportvagnskonsult, hör mkt men du bör väll VETA....
Jo, jag hänger här efter som jag och huSSe äger detta forumet!
Jo, det vet jag. Mest att det var ganska nyligen jag kopplade ihop mercedesen med dig...S 500 R wrote:KBMCD wrote:S 500 R wrote:Det är kul med bankörning... men du får se upp när jag är färdig med min bil
Lite sugen på en kolfiber splitter men kommer knappt över ränderna på ett övergångställe som det är idag
Okey... det var så du menade!!!KBMCD wrote:Jo, det vet jag. Mest att det var ganska nyligen jag kopplade ihop mercedesen med dig...S 500 R wrote:KBMCD wrote:
Lite sugen på en kolfiber splitter men kommer knappt över ränderna på ett övergångställe som det är idagEn custom borde göra susen....
Klart du ska ha kolfiber!! Det måste man han
ALLT blir snyggare/bättre/snabbare med kolfiber!! (..säger jag som kör en saab kontainer..)
Jo, för att svara på tidigare inlägg.. Jag befinner mig just nu på Irland, men kommer hem till helgen och skall ut på en "grabb-kväll" lördag från ca 13:30.. Så det funkar bäst med förmiddag för mig, men det är klart att det går alltid att byta dag/vecka.. bara jag får rasta åket!
//blyger
Ps. fick precis reda på att det krockade med KMRC´s "städdag"
Jo, för att svara på tidigare inlägg.. Jag befinner mig just nu på Irland, men kommer hem till helgen och skall ut på en "grabb-kväll" lördag från ca 13:30.. Så det funkar bäst med förmiddag för mig, men det är klart att det går alltid att byta dag/vecka.. bara jag får rasta åket!
//blyger
Ps. fick precis reda på att det krockade med KMRC´s "städdag"
Pratade med Ronis idag, vi kör på Lördag FM med start 09.30. Utgår från bilprovningen i Kholm där det enl uppgift skall finnas både fin asfalt och "tillfälligt grustag".
Hoppas vi bler några stycken!
K.
Hoppas vi bler några stycken!
K.
Skruva på grovmönstrade däck till på lördag - dom varnar för 10-20 cm blötsnö... 
*edit* Snön väntas iof till fredag, men dom har SMHI har ju tagit fel både på väderlek och dag förr
*edit* Snön väntas iof till fredag, men dom har SMHI har ju tagit fel både på väderlek och dag förr