Hawaiihåla.
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Re: Hawaiihåla.
Ja det funkar nog vilken dag som helst för mig med.....men nån måste ju åka förbi där och kolla läget !
Inget kul om hela hålan är som en lervälling.....
Då borde vi faktiskt kolla med markägaren om han kan komma förbi å kolla lite.....måste ju smida medan järnet är varmt......
Då borde vi faktiskt kolla med markägaren om han kan komma förbi å kolla lite.....måste ju smida medan järnet är varmt......
Jag kan kolla på vägen hem..Carbon-Dave wrote:Ja det funkar nog vilken dag som helst för mig med.....men nån måste ju åka förbi där och kolla läget !
Billös expertkommentator..
Jag kan vilken dag som helst!
Jag är med!
Jag är med!
Om helgen blir kör i hawaiihålan. jag har kolla i min kalender ju lördag är jag upptag!
så jag hoppas blir söndag!
så jag hoppas blir söndag!
Tja. Var förbi hålan på vägen hem. Finns lite snö kvar men enbart i hörnet där vi brukar ställa upp konbanan
. Resten är snöfri och torr. Dynerna och kullarna ser kanonfina ut
.
Ska dock lägga ett varningens finger. Framkomligheten med 1:1 är begränsad. Höll på att sätta Skoda pickisen
.
Väljer man att gå 100 meter finns inga hinder för ett riktigt svinigt vårbash 
Ska dock lägga ett varningens finger. Framkomligheten med 1:1 är begränsad. Höll på att sätta Skoda pickisen

Skoj, då blir dagens första bash till helgen!
Vilken dag kör vi tycker ni?
Vilken dag kör vi tycker ni?
Söndag för mig
Pga jag ju upptag på lördag!
Pga jag ju upptag på lördag!
Har vi nån vägbeskrivning dit....... Får vi köra där när vi vill...... Tänkte i så fall ta rundan in om när jag kör till Ulricehamn imorrn.......
Kör Baja 5b ss "Black & White"
Från Nossebro. Kör mot Sollebrunn. I samhället Gendalen tag till vänster vid skylten "Plantskola". Ca 2km stor grusgrop. Går inte missa 
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Tål att poängteras igen, NEJ vi har inte markägarens 100%-iga stöd för att betrakta Hawaiihålan som "lekplats"Kulan wrote:....... Får vi köra där när vi vill.......
Ingen här som bryr sig särskilt mycket om det eftersom det är bästa stället vi hittat hittills.....
Oj lördag? Jag är upptag då. Om ni bestämma blir lördag då jag är inte med