Träff på Nobelbanan 17/7 -11
- Mr_Rustler
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
nja 5 min 
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
Carbon-Dave wrote:Kommer jag ju INTE !!!Robban wrote:Men å andra sidan så kommer David köra sönder direkt iaf så då får han ligga på rakan och agera hopp!
Det tar säkert minst 18 minuter innan båda bilarna är skrot !
Neee... Jag tror mer på 32min...
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Inser nu efter 3 dagars skruvande med 5B´n att Waqr´s gamla GBE Sidebleed inte får användas på söndag ?waqr wrote: Vi tillåter inte att man kör med odämpade pipor då banan ligger ganska nära ett stort (med Karlskoga ögon mätt iallfall) bostadsområde.
Då verkar det som ni får hålla er unda på banan i alla fall... för jag och min bror kommer nog 

- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Se där ja.....då får man säga grattis till de ändrade planerna då !S 500 R wrote:Då verkar det som ni får hålla er unda på banan i alla fall... för jag och min bror kommer nog
Tackar! Ska bli kul att träffa alla igen och köra lite.... har ju varit torka den senaste månaden kan man säga.
Men den låter juh inte så farligt? Klart du ska köra med den. Det är nog inga problem.Carbon-Dave wrote:Inser nu efter 3 dagars skruvande med 5B´n att Waqr´s gamla GBE Sidebleed inte får användas på söndag ?waqr wrote: Vi tillåter inte att man kör med odämpade pipor då banan ligger ganska nära ett stort (med Karlskoga ögon mätt iallfall) bostadsområde.
Härligt! Hinner du få ihop MCD´n? Så jag har nåt att putta på med NutechenS 500 R wrote:Då verkar det som ni får hålla er unda på banan i alla fall... för jag och min bror kommer nog
Japp, den ska jag få ihop. Ska testköra den i morgon!Robban wrote:Härligt! Hinner du få ihop MCD´n? Så jag har nåt att putta på med NutechenS 500 R wrote:Då verkar det som ni får hålla er unda på banan i alla fall... för jag och min bror kommer nog
S 500 R wrote:Då verkar det som ni får hålla er unda på banan i alla fall... för jag och min bror kommer nog
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
Ja, skit kul att det löste sig... såg mörkt ut ett tag men nu löste det sig!
Klart du får köra med den. Det är ju den dämpade varianten så det är lugnt. Ska bli intressant att se hur din motor presterar med den.Carbon-Dave wrote:Inser nu efter 3 dagars skruvande med 5B´n att Waqr´s gamla GBE Sidebleed inte får användas på söndag ?waqr wrote: Vi tillåter inte att man kör med odämpade pipor då banan ligger ganska nära ett stort (med Karlskoga ögon mätt iallfall) bostadsområde.
Letar Baja 5B
Härligt!!!S 500 R wrote:Tackar! Ska bli kul att träffa alla igen och köra lite.... har ju varit torka den senaste månaden kan man säga.
Vad synd! Kommer inte gubben din heller då eller??Miss RC wrote:Härligt!!!S 500 R wrote:Tackar! Ska bli kul att träffa alla igen och köra lite.... har ju varit torka den senaste månaden kan man säga.Synd bara att en annan jobbar, så fort de är nån träff!!! Jag tror nästan att Jimmy gjorde me flitttt....
Kan ju tillägga att det vore för j-----t å få smisk av Davids 5B, med min gamla Finn mod 25,4cc i
.
Ser ni en 5B med dämpad GBE pipa så tveka inte på att svina ner den ( Vi kan göra upp det ekonomiska via pm)
Ser ni en 5B med dämpad GBE pipa så tveka inte på att svina ner den ( Vi kan göra upp det ekonomiska via pm)
Billös expertkommentator..