Pissa kan man göra ute.S 500 R wrote:Som ulu säger... återkommer om den! Men en sak som är säker är att det finns ingen el och vatten i den. Så det innebär ingen toa, värme osv hur som haver.
Rcbash träff i Vimmerby den 4-5 juni!
Re: Rcbash träff i Vimmerby den 4-5 juni!
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Jodå, el finns vid banan men inte i stugan.Burnout wrote:Ingen el...S 500 R wrote:Som ulu säger... återkommer om den! Men en sak som är säker är att det finns ingen el och vatten i den. Så det innebär ingen toa, värme osv hur som haver.
Okej!ulu wrote:Jodå, el finns vid banan men inte i stugan.Burnout wrote:Ingen el...S 500 R wrote:Som ulu säger... återkommer om den! Men en sak som är säker är att det finns ingen el och vatten i den. Så det innebär ingen toa, värme osv hur som haver.
Ni som kommer redan på fredagen och har bokat nån form av boende? Vart har ni bokat rum osv? Bjuggen? Hur gör du/ni? husvagn?
Jag kommer på fredagen.... men bor hos mamma 
Jag också kommer på fredag. jag bor på hotell....S 500 R wrote:Jag kommer på fredagen.... men bor hos mamma
Då har vi fått reda på att vi får låna stugan... men det finns ingen el och inget vatten!
Ordnar ni med camping sängar som vanligt?
Om man vill... men du har ju redan boende Lusse!!
Ja jag vet.Men det kan vara nått att ut gå i från, om nån skulle bo där.För jag vet att Adde var intresserad.
Vi ordnar sängar till dom som så önskar! 
Jag har dock max 9st......
Jag har dock max 9st......
ADDE och hans bror har ju sagt att dom inte kommer.Lusse wrote:Ja jag vet.Men det kan vara nått att ut gå i från, om nån skulle bo där.För jag vet att Adde var intresserad.
Adde kommer inte på grund av att han har ingen stans att bo.För stugan var ju inte till gänglig förut. Men jag vet inte om han kommer med nu heller. han har frågat mig om han kunde åka med mig. Förut var det ingen ide,för han hade ingen stans att bo men nu är det annorlunda...
Får se om han läser detta och hör av sig...
Okey! Då är jag med! Ja, nu finns det boende!