Hedebyring Trosa
- J.A racing
Re: Hedebyring Trosa
Hemma efter en kväll på ringen, riktigt kul men än är det lite kallt i banan så fort solen försvinner. På med lite nya däck snart också dom här har sett sina bästa dagar nu.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Vad kör ni med för bilar? Är det FG som gäller på onroad bana?
Återförsäljare för onroadbilar FG i sverige?
Återförsäljare för onroadbilar FG i sverige?
- J.A racing
Fg , Harm och nån RS5'a
jag vet inte direkt men tidigare så hade Minicars Fg men inte längre om det nu inte finns nån REA bil kvar. Harm är väl Wentzels som säljer och RS5 finns inte i Sverige eller om Flyghobby fortfarande har dom. 
Precis, e nån dansk grossist som lyckades övertala FG att han kommer sälja för X-antal miljoner / per år.J.A racing wrote:Fg , Harm och nån RS5'ajag vet inte direkt men tidigare så hade Minicars Fg men inte längre om det nu inte finns nån REA bil kvar. Harm är väl Wentzels som säljer och RS5 finns inte i Sverige eller om Flyghobby fortfarande har dom.
Därför la Warfvinge ner FG och köpte HARM för kommande säsong. (med extern spole, tråkigt nog).
Finns ju dock utländska shoppar med bättre priser att tillgå vid behov av bil/reservdelar.
Om man nu inte är mån av att stödja den svenska hobbyscenen.
My motor is stalled but my wheels are still spinning
- J.A racing
Gäller det FG så är vår Sponsor RC Car online i en klass för sig. Harm har du hos tex Rapid racing och många gånger så kan man göra riktiga klipp på en begagnad touringbil eller en GT. 
Hur ofta kommer beg FG sportline ut på annons och vad brukar sådan 1-2 år gammal ligga på?
Är sådan en bra bil att börja med?
- J.A racing
Ja det kommer titt som tätt och jo det är en bra instegs modell, du skulle kunna höra med grabbarna på Peking Park/Jehander banan i Norrköping eller komma upp nån gång när vi kör och kolla på bilarna.nho1 wrote:Hur ofta kommer beg FG sportline ut på annons och vad brukar sådan 1-2 år gammal ligga på?
Pris ja de varierar ganska mycket men säg ca 5000-10000:- beroende på skick och utrustning.
Warfvinges EVO är till salu, vet dock inte hur man får tag på karln, men det var enligt Orvar bara att höra av sig vid intresse! Pris vet jag inget om, men det beror väl på vad för utrustning man vill få med.J.A racing wrote:Ja det kommer titt som tätt och jo det är en bra instegs modell, du skulle kunna höra med grabbarna på Peking Park/Jehander banan i Norrköping eller komma upp nån gång när vi kör och kolla på bilarna.nho1 wrote:Hur ofta kommer beg FG sportline ut på annons och vad brukar sådan 1-2 år gammal ligga på?
Är sådan en bra bil att börja med?Men jag kan Pm´a lite lämpliga objekt om jag hör/ser nått.
![]()
Pris ja de varierar ganska mycket men säg ca 5000-10000:- beroende på skick och utrustning.
My motor is stalled but my wheels are still spinning
Hej!
Skall köra 21/5 transpondernummer:2806243
mvh/Johan
Skall köra 21/5 transpondernummer:2806243
mvh/Johan
-
wrep
- Phone Number: 0768033556
Kul! får du med dig Stefan och Corvette-Johan också ?
// Per slipsåkare som ibland fuskar i offroadträsket.
Inte Johan men hoppas att Stefan skall med.
-
wrep
Ok!
Inga andra från skarpnäck som vill komma?
-
wrep
Idag skall jag klippa gräset och blåsa av banan inför morgondagens 

-
wrep
Idag hittade jag felet på tidtagningen! Coaxen var söndergnagd av möss!
Men som tur var hade jag med mig skarvgrejjor så jag satte dit kontakter med en rakskarv mellan... Klar skilland på både signalstyrka och hits! Störnivån gick ner till noll också!

- J.A racing