Jag med.Det finns nog mycket att se där...Och roligt.Robban wrote:Är tamejfan helt slut efter helgen. MEN vilken super helg jag haft! Nu väntar man spänt på bilder och film![]()
Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
-
RC Maffian
- Phone Number: 0735063122
Jag har liiite film men kan tyvärr inte redigera det ännu.Lusse wrote:Jag med.Det finns nog mycket att se där...Och roligt.Robban wrote:Är tamejfan helt slut efter helgen. MEN vilken super helg jag haft! Nu väntar man spänt på bilder och film![]()
Ska få min dator fixad först.
Hade tänkt filma mer men det dammade så fruktansvärt där
Mellan 35-40 kvm kommer den att bli.. Men det ser mer ut som en synkroniserad simningsbassäng just nu..S 500 R wrote:Hur stor altan ska du ha?
Har grävt ca 40-50 cm på djupet för att få plats med bärlina/reglar och rejält med makadam för dräneringens skull..
Skall bli skönt när skiten är på plats så man kan skyffla fram grillen och sänka en eller fler kalla i sommar
-----------------------------------------------------------------------------------
---We´re only in it for the glögg!---
-----------------------------------------------------------------------------------
Jag gjorde samma sak för 6 år sedan när jag köpte mitt hus. Blev 30kvm altan för mig. Min värsta fiende var blåleran.
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Kan ju trösta dig med att vår djupa konversation inte fastnade på kameran.....var nåt pucko som inte tryckte in rec-knappen INNAN....men EFTER fick jag 4-5minuter av mark-himmel-mark-byxben-tjöt utan face-byxben så vi får göra om det nästa gång......Robban wrote:Är tamejfan helt slut efter helgen. MEN vilken super helg jag haft! Nu väntar man spänt på bilder och film![]()
Sitter precis å väntar på att keps-klippet ska bli klart för uppladdning !!!
Tyvärr var batteriet slut när det var dags för racen, men finns lite godbitar ändå......
Kanske va lika bra det? Haha.Carbon-Dave wrote:Kan ju trösta dig med att vår djupa konversation inte fastnade på kameran.....var nåt pucko som inte tryckte in rec-knappen INNAN....men EFTER fick jag 4-5minuter av mark-himmel-mark-byxben-tjöt utan face-byxben så vi får göra om det nästa gång......Robban wrote:Är tamejfan helt slut efter helgen. MEN vilken super helg jag haft! Nu väntar man spänt på bilder och film![]()
Sitter precis å väntar på att keps-klippet ska bli klart för uppladdning !!!
Tyvärr var batteriet slut när det var dags för racen, men finns lite godbitar ändå......
Håller själv på med en ny altan. Slog på stort och byggde rejält. Blir bara förbannad om några år om man tycker man snåla när man ändå bygger. Den blir 15x4,5 meter. Jäkligt drygt att skruva 60 kvm trall kan jag upplysa omMr Bly wrote:Mellan 35-40 kvm kommer den att bli.. Men det ser mer ut som en synkroniserad simningsbassäng just nu..S 500 R wrote:Hur stor altan ska du ha?![]()
Har grävt ca 40-50 cm på djupet för att få plats med bärlina/reglar och rejält med makadam för dräneringens skull..
Skall bli skönt när skiten är på plats så man kan skyffla fram grillen och sänka en eller fler kalla i sommar
Billös expertkommentator..
Kan tänka mig att det är lite smådrygtBjuggen wrote:Håller själv på med en ny altan. Slog på stort och byggde rejält. Blir bara förbannad om några år om man tycker man snåla när man ändå bygger. Den blir 15x4,5 meter. Jäkligt drygt att skruva 60 kvm trall kan jag upplysa omMr Bly wrote:Mellan 35-40 kvm kommer den att bli.. Men det ser mer ut som en synkroniserad simningsbassäng just nu..S 500 R wrote:Hur stor altan ska du ha?![]()
men det hade kunnat vara värre.. Du hade kunnat handjagat skruvarna
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Jag som trodde jag skulle få vara värst med mina 50kvmBjuggen wrote:Håller själv på med en ny altan. Slog på stort och byggde rejält. Blir bara förbannad om några år om man tycker man snåla när man ändå bygger. Den blir 15x4,5 meter. Jäkligt drygt att skruva 60 kvm trall kan jag upplysa omMr Bly wrote:Mellan 35-40 kvm kommer den att bli.. Men det ser mer ut som en synkroniserad simningsbassäng just nu..S 500 R wrote:Hur stor altan ska du ha?![]()
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Håller frukost o försöker lägga upp en jobberunda i vårt långa land..... Strålande morgon här nere i söder... 
Kör Baja 5b ss "Black & White"
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
morn då!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- MrKnopfler
Fick sovmorgon idag 
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Jag ska åka till ad bildelar center och köpa batteri och tändstift!
- MrKnopfler
Hoppas att jag får mina prylar den här veckan så jag kan åka till husse å slira lite 

-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
det hoppas jag med nÅffe!
och att jag får det sista till
hellräsern.
och att jag får det sista till
hellräsern.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.