Tog du inte med dig en "Doggybag"?S 500 R wrote:Njaä, det var ju bara kotletter.MrKnopfler wrote:Är du inte mätt sedan igår?S 500 R wrote:Börjar bli lite hungrig måste jag säga.
Vad gör DU just nu?
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Re: Vad gör DU just nu?
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Så jag ska ute och ordna min Jetski (vattenskoter) Även service ,köpa nytt batteri och tändstift!
Snart dags säsong för köra!
Snart dags säsong för köra!

- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
jo, det tål att funderas på.
har börjat funderat mer o mer i dom banorna med
en elektrisk starter. vi får se.?
har börjat funderat mer o mer i dom banorna med
en elektrisk starter. vi får se.?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
-
Ntch in da dirt
Den jag hade var ju uppbyggd på envägs lager. el start har jag också funderat på men de som finns ser klumpiga ut på bilderna som jag har sett .
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Japp 4-bultat lär det bliCarbon-Dave wrote:Oavsett vad du väljer, rekommenderar jag att du köper 4-bultat!zatangai wrote:Funderar på vilken motor jag ska köpa till min lilla baja
![]()
Har du kollat vad som hände med motorn?
Här är ett bra alternativ..http://www.swedrc.se/index.php?cPath=36_113_83_240zatangai wrote:Japp 4-bultat lär det bliCarbon-Dave wrote:Oavsett vad du väljer, rekommenderar jag att du köper 4-bultat!zatangai wrote:Funderar på vilken motor jag ska köpa till min lilla baja
![]()
Har du kollat vad som hände med motorn?Nej har ej kollat det än, blev en dusch och en whiskey och sen bingen när jag kommit hem...får se om jag tar tag i det idag!
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Precis start grill och ska snart lägg kött

Lite gnidigt när man är hos en polare.MrKnopfler wrote:Tog du inte med dig en "Doggybag"?S 500 R wrote:Njaä, det var ju bara kotletter.MrKnopfler wrote: Är du inte mätt sedan igår?
- J.A racing
Då ska man ju vara glad, annars har man räknat fel.Carbon-Dave wrote:Deklarerat !
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Får jag igenom mina avdrag den här gången så har jag lyckats brawaqr wrote:Samma här. Ett j'vla krångelCarbon-Dave wrote:Deklarerat !
"A car is just fast enough when you stand in front
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Grävt färdigt plinthålen till den nya altanen.. Har kärrat ca 15m3 jord/grus/sten och blålera sen i påskas.. Sparkar lite på mig själv för att jag inte hyrde en minigrävare och en container under ett dygn.. Hade nog varit skoj att köra.. Men nu är det klart så här skall beräknas längder och beställas virke och makadam. Det är nu det "roliga" börjar!! 
-----------------------------------------------------------------------------------
---We´re only in it for the glögg!---
-----------------------------------------------------------------------------------
---We´re only in it for the glögg!---
Hur stor altan ska du ha?
Är tamejfan helt slut efter helgen. MEN vilken super helg jag haft! Nu väntar man spänt på bilder och film