Kalles 5T
Re: Kalles 5T
Det förklara ju saken. Egon brukar inte bara försvinna.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
det är service minded att bjuda på nåt extraKalleballe wrote:Fick idag äntligen besked från RC-racing om mina RCR bromsar. Tydligen har deras mail och internet inte fungerat på 5 veckor. Så han skickar dem imorgon plus något extra för sveda och värk. Ska bli spännande att se vad det kan vara?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
och, det är grymma bromsar det! 
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
Verkligen gryma bromsar... låser upp direkt.
Va fick du betala för dom där bromsarna?
-
Kalleballe
- Phone Number: 0709998877
Det blev 1050 sek ca(935,75nok). Men då är 320 nok frakt/hantering endast. Borde gå att komma undan lite tycker jag. Jag fick tipset att betala med paypal för att undvika det i framtiden. Men så vitt jag kan se så gjorde jag det. Betalade med mitt mastercard via paypal. Kanske missade jag kryssa i en ruta för att få bort den där hutlösa frakt kostnaden på ett par bromsskivor.Robban wrote:Va fick du betala för dom där bromsarna?
Idag beställde jag
Blur Quick Release
Hostile Crushers däck fram&bak
Hostile boots
Å en ny laddare. (Kan ju fan inte vänta 10 timmar varje gång man ska ladda batteriet.)
Stock HPI Baja 5T gryddad med lite uppdateringar.
320nok?! Kan inte va möjligt?!
Kalleballe, varför beställer du inte från Swedrc när det gäller RCR prylar?! Andreas kan fixa det medsta från norrmannen....
Kalleballe wrote:Det blev 1050 sek ca(935,75nok). Men då är 320 nok frakt/hantering endast. Borde gå att komma undan lite tycker jag. Jag fick tipset att betala med paypal för att undvika det i framtiden. Men så vitt jag kan se så gjorde jag det. Betalade med mitt mastercard via paypal. Kanske missade jag kryssa i en ruta för att få bort den där hutlösa frakt kostnaden på ett par bromsskivor.Robban wrote:Va fick du betala för dom där bromsarna?
Idag beställde jag
Blur Quick Release
Hostile Crushers däck fram&bak
Hostile boots
Å en ny laddare. (Kan ju fan inte vänta 10 timmar varje gång man ska ladda batteriet.)
som en bellaman historia...
Galet dyrt..
Robban wrote:320nok?! Kan inte va möjligt?!
-
Kalleballe
@Stelunex. Japp jag borde gått till Swed-RC med den beställningen. Men gjort är gjort.Stelunex wrote:som en bellaman historia...Galet dyrt..
Robban wrote:320nok?! Kan inte va möjligt?!
@Robban. Exakt så sa jag när jag höll på med beställningen. Men kolla som Stelunex sa på swed-rc. Så slipper du nog den där frakt/hanteringsavgiften.
-
Kalleballe
Igår kom RCR bromsarna. Måste säga att jag fick bra plåster på såren över förseningen med leveransen. Ny pullstart snöre, outerwears och dämpardamasker.
Samtidigt anlände Hostile Crushers, Blur quickrelease, laddare & Hostile boots via RC-Maffian.
Ikväll bär det av mot verkstaden för att sätta ihop bilen inför helgen! Sen börja planera nästa inköp. Satans mycket grejer man är sugen på...
Fina grejjer! Jag har den laddarn med. Enda jag inte kommer underfund med på den är hur fasen jag laddar mitt LiFE batteri till sändaren..
Bra kompensation måste jag säga!
-
Kalleballe
Jag måste erkänna att jag inte kan ett skvatt om den där laddaren än. Såg att någon rekommenderade den här på forumet så jag klippte till. 10 timmar går ju inte att vänta. Men om jag lär mig hur man laddar LiFE batterier så ska jag säga till.Robban wrote:Fina grejjer! Jag har den laddarn med. Enda jag inte kommer underfund med på den är hur fasen jag laddar mitt LiFE batteri till sändaren..
Var inga dåliga grejor Du fick som kompensation! 
Blood, guts, and Rock ´n´ Roll
Losi 5ive T - Ballbreaker
HPI Baja 5b - Bajamajan
Losi 5ive T - Ballbreaker
HPI Baja 5b - Bajamajan