Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Hmm.. funderade just på vart waqr tagit vägen? Sist online den 22a.
Kom på det när jag såg att jag inte fått svar på ett PM..
Sitter om myser och "beundrar" mina svetsfogar på avgassystemet till 1:1 bilen.. Har svetsat för första gången och alla kläder är hela och brandlarmet löste inte ut.
. Detta är ett ställningstagande till att Saab verkstaden tar så jäääävla bra betalt för att byta kat på bilen.
Min lösning= 1250:- för en universal-kat för upp till 2.5l motorer från Speedparts, en timmes svetsjobb och sen får vi se hur lång tid det tar i mörra att dit skiten på bilen igen. 
-----------------------------------------------------------------------------------
---We´re only in it for the glögg!---
-----------------------------------------------------------------------------------
---We´re only in it for the glögg!---
- J.A racing
Stefan de är svårt att svara på lite som Toyota´s hur långt är ett snöre
Gul täcker ju rätt mycket sämre än tex vit gör. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Hahaha, om jag säger så här mycket. Det är en riktigt mörk färg.J.A racing wrote:Stefan de är svårt att svara på lite som Toyota´s hur långt är ett snöreGul täcker ju rätt mycket sämre än tex vit gör.
- J.A racing
Kan rekomendera dessa http://www.hobbycity.se/category.php?id_category=84 snabba och billiga, men utan att riktigt veta så skulle jag gissa på 4 st flaskor + kanske 2 att backa upp täck färgen med. Sen en fascoat att avsluta med som extra slitskydd.S 500 R wrote:Hahaha, om jag säger så här mycket. Det är en riktigt mörk färg.J.A racing wrote:Stefan de är svårt att svara på lite som Toyota´s hur långt är ett snöreGul täcker ju rätt mycket sämre än tex vit gör.
Är det för airbruch eller sprayflaska det där???
Jag har precis öppna paket! PRO pipa! 
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Snålhet eller tom plånbok föder uppfinningarMr Bly wrote:Sitter om myser och "beundrar" mina svetsfogar på avgassystemet till 1:1 bilen.. Har svetsat för första gången och alla kläder är hela och brandlarmet löste inte ut.. Detta är ett ställningstagande till att Saab verkstaden tar så jäääävla bra betalt för att byta kat på bilen.
Min lösning= 1250:- för en universal-kat för upp till 2.5l motorer från Speedparts, en timmes svetsjobb och sen får vi se hur lång tid det tar i mörra att dit skiten på bilen igen.
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
- J.A racing
Faskolor är till airbrushS 500 R wrote:Är det för airbruch eller sprayflaska det där???
Kanon! Tackar för hjälpen!J.A racing wrote:Faskolor är till airbrushS 500 R wrote:Är det för airbruch eller sprayflaska det där???
Nyss Jag har precis beställt Turtle Racing Quick Diff!
slippa oro min plasthuset!
slippa oro min plasthuset!
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Det tänkte jag också på. Han brukar ju ta en kaffe samtidigt som mig, men nu är det ett tag sedanmarkusb wrote:Hmm.. funderade just på vart waqr tagit vägen? Sist online den 22a.
"A car is just fast enough when you stand in front
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Tänkte precis samma sak. Mannen som förgyller detta forum är puts veck... Vad kan ha hänt?! Han brukar ju informera om han är iväg???! Hmmm
MrKnopfler wrote:Det tänkte jag också på. Han brukar ju ta en kaffe samtidigt som mig, men nu är det ett tag sedanmarkusb wrote:Hmm.. funderade just på vart waqr tagit vägen? Sist online den 22a.
-
Ntch in da dirt
kom in från garaget efter febrilt skruvande med snöslungan . Det blev sen provkörning synd att jag inte hant köra mer.
Men som Tony irwing säjer köra 375 cc loncin motor mitt inne i samhället tjugo i nio på kvällen är nog inte så poppis en längre tid.
Men som Tony irwing säjer köra 375 cc loncin motor mitt inne i samhället tjugo i nio på kvällen är nog inte så poppis en längre tid.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Dags att knyta sig snart!