Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Precis käkar lite pasta bolognese. Svalt en kopp kaffe. Nu är jag sugen på att köpa en massa prylar.. Lauter idag på DOTD. Men jag har juh en elcon? Verkar juh dumt att köpa en sådan då? Nåt mer matnyttigt ni kan rekomendera?
Har juh outwears och TR clutchen, yamadude
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
væntar på livbåts øvning!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Du kan ju inte mena att du inte har grejer du vill köpa??? Finns ju hur mycket grejer som helst att köpa.Robban wrote:Precis käkar lite pasta bolognese. Svalt en kopp kaffe. Nu är jag sugen på att köpa en massa prylar.. Lauter idag på DOTD. Men jag har juh en elcon? Verkar juh dumt att köpa en sådan då? Nåt mer matnyttigt ni kan rekomendera?
Hahaha. Klart som korvspad att det finns massor av prylar jag vill köpa. Men mycket av det är juh inte direkt super nödvändigt. I många fall rent onödiga grejjer men ack så fränt att ha.
Nu vill jag juh köpa sånt som gör bilen bättre än original. SOm liksom gör nytta. Hajjar du hur jag tänker?
Nu vill jag juh köpa sånt som gör bilen bättre än original. SOm liksom gör nytta. Hajjar du hur jag tänker?
Rezzarna har du inte va??
Nej? Ge mej en länk? Och tala om hur mycket skillnad dom ger? Och sätt in pengarna på mitt konto så jag kan köpa dom? 
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.5095/.f
Dessa hjälper stötdämparna att fungera bättre. Och det funkar.
Dessa hjälper stötdämparna att fungera bättre. Och det funkar.
Jag kolla på tv-serie dvdbox nu 
Jag ger upp för idag. Imorgon väntar en ny vecka på volvos flygmotorfabrik. Får ju vara skärpt på jobbet. Nån av er kanske är ute och flyger ibland 
Billös expertkommentator..
Ska också knyta mig nu. Massor att göra denna veckan.
Carbon-Dave wrote: Klassiska fel att kolla är oljeläckage på växelföraren till växellådan (om den läcker kan lådan ha gått utan rätt oljenivå)
Eller helt enkelt en kass tätring. Kan inte äns räkna hur många av dessa jag bytt. MYCKET vanligt fel på VW/Skoda, och lätta att byta
Kolla om halvljusjusteringen funkar ! Är det paj måste hela systemet bytas - går inte att laga !
Vet ej vilken årsmodell du snackar om, men är den med slangsystemet (med nån vätska i) så är det bara att klippa slangarna och skruva skruven manuellt. M.a.o inget som behöver bytas ut...
HSP Bajer 4x4
HPI Baja 5B
FG Porsche
Har Nytt Nummer...
HPI Baja 5B
FG Porsche
Har Nytt Nummer...
Jag kolla min e-post! 
Dricker kaffe..
Är som du var i går Robban, vill handla mer grejer!!!