Har du ingen plast på din bil eller ???Bjuggen wrote:S 500 R wrote:Då gäller det att man inte smäller med bilen för hårt... plasten är riktigt skör vid -12!Plast?????
Floby-bash !
Re: Floby-bash !
HahahaS 500 R wrote:Har du ingen plast på din bil eller ???Bjuggen wrote:S 500 R wrote:Då gäller det att man inte smäller med bilen för hårt... plasten är riktigt skör vid -12!Plast?????
![]()
Har ni några frågor så kan ni ringa 0703663342 å mitt namn är jonas
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
En aspirant till på listan......
1.Jonas70
2.Burnout- 2,4GHz
3. Bjuggen-2,4Ghz
4. Carbon-Dave -2,4GHz
5. Malte!-2,4Ghz
6. Söder -2,4GHz
7. Wallin -FM 40MHz
8. Tobbe -FM 27MHz
1.Jonas70
2.Burnout- 2,4GHz
3. Bjuggen-2,4Ghz
4. Carbon-Dave -2,4GHz
5. Malte!-2,4Ghz
6. Söder -2,4GHz
7. Wallin -FM 40MHz
8. Tobbe -FM 27MHz
Åf*n... heter du Jonasjonas70 wrote:Har ni några frågor så kan ni ringa 0703663342 å mitt namn är jonas
Nu börja flera personerCarbon-Dave wrote:En aspirant till på listan......
1.Jonas70
2.Burnout- 2,4GHz
3. Bjuggen-2,4Ghz
4. Carbon-Dave -2,4GHz
5. Malte!-2,4Ghz
6. Söder -2,4GHz
7. Wallin -FM 40MHz
8. Tobbe -FM 27MHz
Fixar du med en grill David? Jag har nog lite kol och tändvätska jag kan ta med. Nyeldad vurre är ju aldrig fel
Sen kan man ju hålla glögg och annat gott varmt på där 
Billös expertkommentator..
- Dave
- Site Admin
Ja, det löser vi !
Jonas hade nåt gammalt oljefat som var nåt grill-bygge-projekt som spårat ur som vi snackade om att bara elda ved i för lite värme, och en grill ska jag allt kunna släpa med mig !
Den som vill grilla tar med sig det själv kan vi säga.
Grill kommer att finnas !
Om det är nån som har ett lagom stort bord att plocka med, vore det nog inte så tokigt.....lite engångsmuggar och en kastrull till glöggen borde nog gå att trolla fram med här nånstans !

Jonas hade nåt gammalt oljefat som var nåt grill-bygge-projekt som spårat ur som vi snackade om att bara elda ved i för lite värme, och en grill ska jag allt kunna släpa med mig !
Om det är nån som har ett lagom stort bord att plocka med, vore det nog inte så tokigt.....lite engångsmuggar och en kastrull till glöggen borde nog gå att trolla fram med här nånstans !
Bord har jag tyvärr inget i lagom storlek. Däremot fixar jag lite tillbehör. Räcker det med Ketchup och Senap eller finns det nån som önskar nåt annat tex. rostad lök eller dressing??Carbon-Dave wrote:Ja, det löser vi !
Billös expertkommentator..
Med lite tur så vill dom inte ha något betalt för belysningen men grill å ved ska jag försöka å få med.
De blir mycket film hoppas jag ? 
Nu blir jag sugen på att komma ändå! Vill med grilla korv 
- Dave
- Site Admin
Om bilen håller blir det ingen film.....pajar den direkt blir det massor av film !Treo wrote:De blir mycket film hoppas jag ?
- Dave
- Site Admin
Hmm....vad säger ni killar ?S 500 R wrote:Nu blir jag sugen på att komma ändå! Vill med grilla korv
Ska vi släppa med snubben med den asfeta 5T´n ?
Han är ju inget vidare trevlig.....och bilen hans är ju inget att se heller......
Hmmm.......njaaa.......
Ok då......får gå för den här gången Stefan !
Gör det!S 500 R wrote:Nu blir jag sugen på att komma ändå! Vill med grilla korv