Bjuggen wrote:Tar mig friheten att fylla i åt Malte.Burnout wrote:1.Jonas70
2.Burnout- 2,4GHz
3. Bjuggen-2,4Ghz
4. Carbon-Dave -2,4GHz
5. Malte!-2,4Ghz
6. Söder -2,4GHz
7. Wallin -FM 40MHz
Floby-bash !
Re: Floby-bash !
Billös expertkommentator..
Tyvärr, jag löser det inte!
Synd! nästa gång!S 500 R wrote:Tyvärr, jag löser det inte!
Japp, vill ha pipan och den nya fuggen först!
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Kom igen nu !!!
Nån måste ju sköta glöggen & grillen !!!
Jag står för julmust&pepparkakor?Carbon-Dave wrote:Kom igen nu !!!
Det är en annledning varför jag inte kommer. Jag har ju inte fått pipan än. Posten strejkar i Holland.Bjuggen wrote:Synd Stefan. Hade vart riktigt kul att se din nya pipa
Ja, verklig tråkig inte före helgen allafallS 500 R wrote:Det är en annledning varför jag inte kommer. Jag har ju inte fått pipan än. Posten strejkar i Holland.Bjuggen wrote:Synd Stefan. Hade vart riktigt kul att se din nya pipa
Bli kul se sen!
- Rallyfinnen
Usch, omkring -12 grader på söndag.. Det blir att sitta i bilen och köra med full värme på 
Då gäller det att man inte smäller med bilen för hårt... plasten är riktigt skör vid -12!
S 500 R wrote:Då gäller det att man inte smäller med bilen för hårt... plasten är riktigt skör vid -12!
Billös expertkommentator..
Jag tror inte bli skör plast! Ju jag har snöskoter bland metall och plast vi har kör i Kiruna i 20-cBjuggen wrote:S 500 R wrote:Då gäller det att man inte smäller med bilen för hårt... plasten är riktigt skör vid -12!Plast?????
inga problem!
Beror hur köra med bajan
Plasten i Baja bilarna är inte gjorda för -12. medan plasten på en snöskoter är gjord för minus grader. Så ni får räkna med att nått går sönder
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Ja förstå allafall Beror på baja om volt eller några ändå gick sönder....Lusse wrote:Plasten i Baja bilarna är inte gjorda för -12. medan plasten på en snöskoter är gjord för minus grader. Så ni får räkna med att nått går sönder