japp det stämmerBurnout wrote:Är det "planen" som ligger där Gullåkravägen tar slut i Floby eller?
Jag kan inte se någon annan "plan".
Floby-bash !
Re: Floby-bash !
Jag har liten ide! Jag tänkte bjuda pepparkakor och julmust. 
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Toppen !
Är det nån som har en vedkorg man kan elda i också så är ju julstämningen på topp sen !

Är det nån som har en vedkorg man kan elda i också så är ju julstämningen på topp sen !
Jag är ju en karros kort!
Du kan låna min svart som till 5t den bara skit!S 500 R wrote:Jag är ju en karros kort!
Vad bra! Då ska vi se om pipan kommer.Burnout wrote:Du kan låna min svart som till 5t den bara skit!S 500 R wrote:Jag är ju en karros kort!
Så lite kan hjälp!S 500 R wrote:Vad bra! Då ska vi se om pipan kommer.Burnout wrote:Du kan låna min svart som till 5t den bara skit!S 500 R wrote:Jag är ju en karros kort!
Jag undrar om bestämma på söndag och vilken tid?
- Dave
- Site Admin
Vi får höra med Jonas70 när det kan passa....
Mörker lär ju inte vara nåt problem iallafall !
Fasen....sitter här å funderar på om man skulle ta med en grill å lite korv också......
Fasen....sitter här å funderar på om man skulle ta med en grill å lite korv också......
Låter bra!Carbon-Dave wrote:Vi får höra med Jonas70 när det kan passa....
Inte allt för sent tycker jag!
Samma mig tänkte på som vi från Gbg måste förbredd oss pgaS 500 R wrote:Inte allt för sent tycker jag!
Lite lång kör. Rätt tid inte för sent
- Dave
- Site Admin
Nä, det är klart.....men det mörknar ju redan vid 15 nu, och det vore väl trevligt att få köra i lite ljus......kanske runt 13-tiden kan funka ?
Är det inte för bedrövligt tråkigt väder och alla kör sönder direkt så kanske det blir lagom att fika eller käka nåt vid 16 och sen köra en stund till i mörkret ?
Verkar ju som att det kan bli ett bra gäng som dyker upp iaf !

Är det inte för bedrövligt tråkigt väder och alla kör sönder direkt så kanske det blir lagom att fika eller käka nåt vid 16 och sen köra en stund till i mörkret ?
Verkar ju som att det kan bli ett bra gäng som dyker upp iaf !
Vad har du gjort med din kaross??S 500 R wrote:Jag är ju en karros kort!
Billös expertkommentator..
Sålt den!Bjuggen wrote:Vad har du gjort med din kaross??S 500 R wrote:Jag är ju en karros kort!
Vilken tid 12 eller 13