Gruppköp av Elcon koppling!
Re: Gruppköp av Elcon koppling!
1. snowman
2.Mackan666
3. S 500 R
2.Mackan666
3. S 500 R
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
det jag har handlat av mike så har jag haft det innom en vecka.
och snabbare oftast.
och snabbare oftast.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Det har inte varit några problem innan heller, men det känns som om det tar onödigt lång tid och det skulle inte vara för mycket begärt med ett svar om när var och hur. Han visar sig ju inte ens.
Är det någon som handlat av honom det senaste, säg inom några veckor och vet om han finns??
Är det någon som handlat av honom det senaste, säg inom några veckor och vet om han finns??
MCD.... 4WD
http://www.rcbash.se/forum/viewtopic.ph ... 2&start=45
FG BASE (BeetleAsphaltSnowmanEdition)
....och några 1:1 fordon!!!!
pratade med honom om att att köpa motor och han skulle kolla lite priser sedan fick jag ett mail om att det hade hänt något och han skulle åter komma sen har jag inte hört merasnowman wrote:Det har inte varit några problem innan heller, men det känns som om det tar onödigt lång tid och det skulle inte vara för mycket begärt med ett svar om när var och hur. Han visar sig ju inte ens.
Något har då kanske hänt, men ett livstecken och lite annat vill man gärna ha.jebogren wrote:pratade med honom om att att köpa motor och han skulle kolla lite priser sedan fick jag ett mail om att det hade hänt något och han skulle åter komma sen har jag inte hört merasnowman wrote:Det har inte varit några problem innan heller, men det känns som om det tar onödigt lång tid och det skulle inte vara för mycket begärt med ett svar om när var och hur. Han visar sig ju inte ens.
Pengarna har vi lagt och svar vill man ha. Kanske är lite gnällig men jag tröttnar ibland jag med.
MCD.... 4WD
http://www.rcbash.se/forum/viewtopic.ph ... 2&start=45
såg att jag mailade med han en vecka efter det också senast jag hörde från han var 4 oktsnowman wrote:Något har då kanske hänt, men ett livstecken och lite annat vill man gärna ha.jebogren wrote:pratade med honom om att att köpa motor och han skulle kolla lite priser sedan fick jag ett mail om att det hade hänt något och han skulle åter komma sen har jag inte hört merasnowman wrote:Det har inte varit några problem innan heller, men det känns som om det tar onödigt lång tid och det skulle inte vara för mycket begärt med ett svar om när var och hur. Han visar sig ju inte ens.
Pengarna har vi lagt och svar vill man ha. Kanske är lite gnällig men jag tröttnar ibland jag med.
- J.A racing
Jag tyckte jag såg han här på forumet förra eller förr förra veckan.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Nu har jag pratat med Mad Mike... han skulle kolla upp detta och återkomma i eftermiddag och säga hur det ligger till!
Har ni fått kopplingarna nu efter alla turerS 500 R wrote:Nu har jag pratat med Mad Mike... han skulle kolla upp detta och återkomma i eftermiddag och säga hur det ligger till!
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Det är schenker som strular. Dom har dom men vet inte vart!
Det har hänt väldigt mycket onormalt under den frakten med tullen o.s.vS 500 R wrote:Det är schenker som strular. Dom har dom men vet inte vart!
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
info@largescaleracing.se
070-7910586
Det kan man lugnt säga!!Jimmy wrote:Det har hänt väldigt mycket onormalt under den frakten med tullen o.s.vS 500 R wrote:Det är schenker som strular. Dom har dom men vet inte vart!
- maxlundblad
- Phone Number: 0701179028
egon hade ju ca 20st liggandes, ni kan väl debitera schenker dessa. Så säljer ni de andra när de kommer fram.
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Dom är ju slut!
Dom är inte hela. Han har kasserat dom.Man kan ju inte dela ut begagnade kopplingar ..maxlundblad wrote:egon hade ju ca 20st liggandes, ni kan väl debitera schenker dessa. Så säljer ni de andra när de kommer fram.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S