Trollhätte banan!!
- maxlundblad
- Phone Number: 0701179028
Re: Trollhätte banan!!
fan va härligt. Nu blev jag sketaglad.
Räkna med mig.
Räkna med mig.
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Jätte kul verkligen!!!
Hur mycket mark får användas till att bygga bana på?
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Hela området där den gamla banan ligger. Längre bort från tornet och det bli problem att se bilarna. Längre mot bäcken kanske någon /några meter pga sur mark. Kan iofs lösas med en massa fylle men budgeten säger nog ifrån.
Utnyttjar man markplätten på rätt sätt kan man nog få till några goa bankade kurvor med långa, flacka fullgas hopp
Utnyttjar man markplätten på rätt sätt kan man nog få till några goa bankade kurvor med långa, flacka fullgas hopp

Billös expertkommentator..
- maxlundblad
Nån som e sugen på o åka upp på lördag,o mäta lite, o så,så vi kan sätta oss ner o börja skissa på något som vi alla är överens om? Jag vill iallafall att de som kan tänka sig att bli medlemmar i smk trollhättan ska få vara delaktiga redan från början.Bjuggen wrote:Hela området där den gamla banan ligger. Längre bort från tornet och det bli problem att se bilarna. Längre mot bäcken kanske någon /några meter pga sur mark. Kan iofs lösas med en massa fylle men budgeten säger nog ifrån.
Vi är minst 3st här ifrån kungälvsområdet som är mycket villiga att vara med redan från första början.
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Känns som att nuvarande klubb måste få säga sitt, eller släpper dom oss lösa fullständigt ?
Finns väl aktiva offroadare i klubben som måste få säga vad dom tycker ?
En viktig sak att tänka på när den nya banan läggs är att den borde gå att köra åt båda hållen för att få lite variation......
Finns det bara nån som kan fixa maskiner och material så är det väl bara att köra på !
En viktig sak att tänka på när den nya banan läggs är att den borde gå att köra åt båda hållen för att få lite variation......
Finns det bara nån som kan fixa maskiner och material så är det väl bara att köra på !
- maxlundblad
Japp visst fasen måste banan gå att köra åt båda hållen,det tycker jag är en strålande id'e.Carbon-Dave wrote:Känns som att nuvarande klubb måste få säga sitt, eller släpper dom oss lösa fullständigt ?
Hur många 1:8 offroadare kan det finnas? Borde väl finnas ett medlemsregister,så får vi väl helt enkelt ringa runt o höra med dom?
Inget görs såklart förrän klartecken givits. Men varför inte sätta bollen i rullning snarast?
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Ligger tyvärr hemma med årets värsta förkylning. Men vill du åka dit och mäta så slå en pling till Magnus Bengtsson på klubben 0707-163642 och förklara ditt ärende. Så ser han till att det är upplåst.
- maxlundblad
Hmm, jag åker nog inte upp ensam¨Bjuggen wrote:Ligger tyvärr hemma med årets värsta förkylning. Men vill du åka dit och mäta så slå en pling till Magnus Bengtsson på klubben 0707-163642 och förklara ditt ärende. Så ser han till att det är upplåst.
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
- maxlundblad
Vi som vill förverkliga LS banbygget på SMK Trollhättan och tillika skaffar medlemsskap där är =
Maxlundblad
Orez
Jer88
Hama
S 500 R
Fyll på
Maxlundblad
Orez
Jer88
Hama
S 500 R
Fyll på
Last edited by maxlundblad on 22 Oct 2010, 20:49, edited 1 time in total.
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
S 500 R
Jag känner dock att jag kan inte vara med i flera projekt. Kanske förståligt.
Jag känner dock att jag kan inte vara med i flera projekt. Kanske förståligt.
- maxlundblad
Intressant.maxlundblad wrote:Vi som vill förverkliga LS banbygget på SMK Trollhättan och tillika skaffar medlemsskap där är =
Maxlundblad
Orez
Jer88
Hama
S 500 R
Rune(Ej med i forumet)
Fyll på
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
maxlundblad wrote:maxlundblad wrote:Vi som vill förverkliga LS banbygget på SMK Trollhättan och tillika skaffar medlemsskap där är =
Maxlundblad
Orez
Jer88
Hama
S 500 R
Rune(Ej med i forumet)
Bjuggen
Fyll på
Jag är med!!! 
Tyvärr kan jag inte hänga på imorgon, men efter det är jag med och ställer upp om det behövs hjälp och så.
(Behöver ni grävmaskin? Modell mindre? Jag kan kanske ordna det, min pappa har en. Jag ska bara kolla att det är ok att låna den. Inte till imorgon men om det behövs en annan helg?)
Tyvärr kan jag inte hänga på imorgon, men efter det är jag med och ställer upp om det behövs hjälp och så.
(Behöver ni grävmaskin? Modell mindre? Jag kan kanske ordna det, min pappa har en. Jag ska bara kolla att det är ok att låna den. Inte till imorgon men om det behövs en annan helg?)
Last edited by Burnout on 22 Oct 2010, 22:22, edited 1 time in total.
- maxlundblad
Stabilt.Vi som vill förverkliga LS banbygget på SMK Trollhättan och tillika skaffar medlemsskap där är =
Maxlundblad
Orez
Jer88
Hama
S 500 R
Rune(Ej med i forumet)
Bjuggen
Burnout
Fyll på
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer