Jo för tusan är jag sugen på det allt, en två-dagars i Vimmerby låter kanoners!huSSe wrote:äh inte sideburn sugen att följa med till träffen?
Kommer knappst bli glada miner över att man ska "leka" med forum-killarna...
Jo för tusan är jag sugen på det allt, en två-dagars i Vimmerby låter kanoners!huSSe wrote:äh inte sideburn sugen att följa med till träffen?
Hehe....tack men nej tackMrKnopfler wrote:Ni kan få låna mina barn?waqr wrote:Undra vilken ursäkt man ska ha till tjejen att åka dit om man nu inte har några barn
Jag la också det förslaget till frugan... Men hon gillade inte just den idén att jag skulle köra bil å hon å ungarna skulle på Astrid Lindgrens Värld... Jag kan inte förstå varför hon inte gillar den idén? Det är väll en jättebra idéwaqr wrote:Hehe....tack men nej tackMrKnopfler wrote:Ni kan få låna mina barn?waqr wrote:Undra vilken ursäkt man ska ha till tjejen att åka dit om man nu inte har några barnKanske ska ta med syrrans barn för att få en ursäkt att åka dit. Kan ju säga att jag planerat att ta med dem till Astrid Lindgrens värld 22-23 maj och att jag tar med mina LS utifall det skulle råka vara en LS träff där
Ingenting är omöjligt sägs dethuSSe wrote:det är ju bara hänga på k#piiip#llburken o fara ner, så kör vi norrlands karavan ner.
vore kul om vi kunde försvara norrlands färgercensurerade lite hårdare.
blir det bara asfalt bana, inge grustags bash?TEN wrote:Det vi planerat för är bankörning.
Vi har en ganska tekniskt krävande bana där inte bilens effekt eller framdrivning är avgörande.
Här hänger allt på skickligheten![]()
Det är 300 meter från den banan vi kommer att anordna boendet.
Men om intresse finns kan vi nog fixa körning på större ytor också
Users browsing this forum: No registered users and 15 guests