Ser där ja, några sköna ställ
Blev lite mer sugen på en Rally när jag fick se den i verkliheten
Trist med krocken där, hoppas det inte blev allt för dyrt.
sideburn80 wrote:Ser där ja, några sköna ställ
Blev lite mer sugen på en Rally när jag fick se den i verkliheten
Trist med krocken där, hoppas det inte blev allt för dyrt.
Ja, det är lite lurigt att drifta på bana! Men man lär sig sakta men säkert. Kul att du kom över Per. Vi får styra ihop en körning inom kort. Vi kommer ev köra på lördag om vädret är som det ska. Ska kolla med grabbarna i Sandviken..
Tror endast ena styrspindeln gick åt pipan på Inflames bil. Den går riktigt bra.
Stelunex wrote:
Ja, det är lite lurigt att drifta på bana! Men man lär sig sakta men säkert. Kul att du kom över Per. Vi får styra ihop en körning inom kort. Vi kommer ev köra på lördag om vädret är som det ska. Ska kolla med grabbarna i Sandviken..
Tror endast ena styrspindeln gick åt pipan på Inflames bil. Den går riktigt bra.
Vilken tur med In Flames bil då.
Det tror jag säkert, inget man kan bara endå så där första gången.
Ja det var kul å träffas, och få kika in i ditt tillhåll å få se din båt och bilar
Absolut, en körning vore inte dumt..
Idag när vi körde fick vi ihop ett par snuttar med MCD driftern. Inväntar nya bakdäck då dessa är helt slut. Hål på insidan.. Så det var lite halt. MEN det ska ju gå brett..
huSSe wrote:jävlar vad jag vill ha en mcd rally.
kanske det blir en ny?
skyst film riktigt läckert.
Ja det är kul som f-n... Underbar bil att ratta.. Kläm till på no1 bil. Den ser ut som ny...
Sorry, den är redan såld
Kunde inte slita mig från MCD Rally så jag slog till.... Gillar verkligen Rally.n och saknar min gamla -kul att se att den är i goda händer Stelunex!
Ska bygga denna till en ny drifter.....
Vad roligt att du köpt den bilen, då blir det en tråd snart om vad du kommer göra. Skrik till om det blir körning innan vintern. Kan ta mig ner sörerut. Själv sitter jag och kokar & limmar nya däck. Kan säga att det går åt...
KBMCD wrote:
Stelunex wrote:
huSSe wrote:jävlar vad jag vill ha en mcd rally.
kanske det blir en ny?
skyst film riktigt läckert.
Ja det är kul som f-n... Underbar bil att ratta.. Kläm till på no1 bil. Den ser ut som ny...
Sorry, den är redan såld
Kunde inte slita mig från MCD Rally så jag slog till.... Gillar verkligen Rally.n och saknar min gamla -kul att se att den är i goda händer Stelunex!
Ska bygga denna till en ny drifter.....