waqr wrote:Gör du allt för hand eller har du en traktor?
klipper med åkgräsklippare o röjsåg.krattar löst gräs för hand. o fyller i håligheter med spade.
waqr wrote:Gör du allt för hand eller har du en traktor?
Vart ligger Romelanda ??maxlundblad wrote:waqr wrote:Gör du allt för hand eller har du en traktor?
klipper med åkgräsklippare o röjsåg.krattar löst gräs för hand. o fyller i håligheter med spade.
Haha, känner du inte till romeandaJimmy wrote:Vart ligger Romelanda ??maxlundblad wrote:waqr wrote:Gör du allt för hand eller har du en traktor?
Tjaaa, vad kan Romelanda vara kännt för mer än mig?Ok då vet jag jag hade inte en aning faktiskt är det känt för något speciellt
Hehe okmaxlundblad wrote:Tjaaa, vad kan Romelanda vara kännt för mer än mig?Ok då vet jag jag hade inte en aning faktiskt är det känt för något speciellt
Komikern Björn Gustavsson kommer härifrån.
Får inte jag apanage så tänker jag inte titta på CGcrh wrote:De va invigning på våra nya super fina tågbana idag och då va CG på besökMrKnopfler wrote:CG???![]()
Nä, ska på dop i Själevad imorgon![]()
De va för mig ett nytt ord, men Wikipedia is da shitMrKnopfler wrote:Får inte jag apanage så tänker jag inte titta på CG
så in i helvdete legg konto kort företags kortsideburn80 wrote:Pissigt med plånboken där du
Users browsing this forum: No registered users and 18 guests