jag ska skicka bilder till dig imorgon eller jag ska försöka att posta som husse sa.jag behöver några spacers för den framre carbon del,jag måste slipa lite material från 2 andra spacers och på den liten carbon del(som ligger på bromsarna) jag var tvungen att slippa den fyrkanten några mm.det är inte så lätt att förklara på svenska menJohn wrote:Du kan mejla bilderna till mig så kan jag justera storleken och ladda upp dom åt dig. Du har min epost-adress i PM.panagiots wrote:jag har redan börjat skruva lite min rallye bil!jag har mycket att göra kvar men det går bra!jag vill ladda up bilder men jag vet inte hur!jag är inte data freak..![]()
jag kan skicka bilder via email om man är intresserad!ett stort tack till johnför den perfekt full carbon kit!passformen var inte 100% rätt ,men med lite dremel och 30 minuters job allt verkar att funka bra.
Det där du sa om passformen lät lite konstigt, vad var det som inte passade?
ÄNTLIGEN:MCD RALLYE MITSUBISHI EVO
-
Panagiotis
Re: ÄNTLIGEN:MCD RALLYE MITSUBISHI EVO
-
Panagiotis
jag ska försöka imorgon husse efter jobbethuSSe wrote:du kan ladda upp bilder genom photobucket eller http://www.forumbilder.se" onclick="window.open(this.href);return false; plätt lätt!!!
forum bilder är enklare om man inte är jätte bra på data. tror jag, men photobucket
är enkelt det oxå om man sätter sig in i det.
Fasen vad märkligt, för det ska ju passa rakt av. Kan du se i fall om de har samma storlek som orginaldelarna?
-
Panagiotis
jag förstår inte 100% vad du menar..John wrote:Fasen vad märkligt, för det ska ju passa rakt av. Kan du se i fall om de har samma storlek som orginaldelarna?
Jag tycker det är konstigt att delarna inte passar din Rally. Du ska inte behöva slipa/modifera delarna för att få dom att passa.panagiots wrote:jag förstår inte 100% vad du menar..John wrote:Fasen vad märkligt, för det ska ju passa rakt av. Kan du se i fall om de har samma storlek som orginaldelarna?
Du har bilder på hur en annan Rally-ägare har gjort, kan kanske vara till någon hjälp.
http://www.mcdrc.com/forum/index.php?to ... 51#msg7651" onclick="window.open(this.href);return false;
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
dom skaju passa rakt av, det är samma servoplatta och det andra. delarna.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
-
Panagiotis
kolla pa den bild längst till vänster(bromsarna).ser du fyrkanten?det var som modifierade lite.i jamförelse med den original plast del, skillnaden var rätt stor.men nu är fixat och passar perfekt.John wrote:Jag tycker det är konstigt att delarna inte passar din Rally. Du ska inte behöva slipa/modifera delarna för att få dom att passa.panagiots wrote:jag förstår inte 100% vad du menar..John wrote:Fasen vad märkligt, för det ska ju passa rakt av. Kan du se i fall om de har samma storlek som orginaldelarna?
Du har bilder på hur en annan Rally-ägare har gjort, kan kanske vara till någon hjälp.
http://www.mcdrc.com/forum/index.php?to ... 51#msg7651" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaha, det var alltså fyrkanten som "bromsaxeln" går igenom som var för stor. Har MCD tweakat designen igen?
-
Panagiotis
exakt!jag vet inte men skillnaden var några mm iaf!John wrote:Jaha, det var alltså fyrkanten som "bromsaxeln" går igenom som var för stor. Har MCD tweakat designen igen?
- huSSe
- Hedersmedlem
tror hellre att det är uberrc som klantat till det.
men du fick ju dit det så det spelar ingen roll nu.
-
Panagiotis
huSSe wrote:tror hellre att det är uberrc som klantat till det.
exakt!rallyn ser brutal ut nu
- huSSe
- Hedersmedlem
mera bilder. 
-
Panagiotis
huSSe wrote:mera bilder.
´
DET BLEV LITE FEL..BILDEN ÄR STÖRRE!VART ÄR RESTEN??