He he he.....ja, vansinne har ju en tendens att samla publik.....
Har fixat stag från gasservot till förgasaren ikväll, och faktiskt lyckats med en provtur.
Kan ju säga att det var med viss försiktighet jag släppte iväg pärlan.....har ju bara ett styrservo i den nu eftersom jag fick rycka ett till min CF tidigare, men det funkade bra ändå.
Verkar faktiskt funka hyffsat....inte snabb, som jag trodde, men stark nåt hejdlöst.....och den skulle helt klart må bra av en annan utväxling. Den varvar ur direkt.
Kör lägsta möjliga utväxling nu 24-39-24-25 och behöver ett annat första drevpar.
Nån som har ett par som ni inte använder som är nåt annat än 24-39 ?
Hoppas jag kommer hem i vettig tid från jobbet imorron och kan filma lite i dagsljus.....tejpade en batterilampa på den för att se vad som var fram och bak under provkörningen....och det var på tok för mörkt för att filma nu ikväll.....
Grannarna måste tro att jag är totalt spritt språngande galen....
"-BEEERIIIIT !!! Klockan är snart 22:00 och nu drar dumfan tvärs över igång en MOTORSÅG !!!......ser ut som han har tejpat en ficklampa på den ! ....och han drar den i ett snöre efter sig fram och tillbaka på vägen här utanför !!! Ja j*vlar....är det inte det jag sagt hela tiden om honom ??? "