En bild på MT ihop med min CF
Och karossen som jag hämtat idag
Blev nåt sånt här....lite kul att karossen suttit på bilen tidigare
Tror jag sett uppgifter på 18kg, men har inte vägt den själv.Stelunex wrote:Trelig bil, vad blir det för motor? Lär väl behövas en skaplig sak för att flytta på denna pjäs.. Vad väger dessa kompletta?!
Ja, visst är det svårt att fastna......inget kul att köra.....totalt kass forum......inget kul alls......Rallyfinnen wrote:Jasså det var du som köpte den, jag var också lite sugen när brorsan tog MCD:n, men så var den plötsligt borta..
Verkar som du fastnat för detta med LS på allvar
Sitter diff i fram bara.....tror det hamnar lite bilder på den längre fram....Roxen wrote:Åh, MT´n är brutal.Så det är inga diff-drev i den då?
kan tänka mig att ultimate modellen väger 18 kg.Carbon-Dave wrote:Tror jag sett uppgifter på 18kg, men har inte vägt den själv.Stelunex wrote:Trelig bil, vad blir det för motor? Lär väl behövas en skaplig sak för att flytta på denna pjäs.. Vad väger dessa kompletta?!
Har som sagt ingen motor till den än, men det blir ingen standardmotor, utan troligtvis motorsåg / röjsågsmotor till den....
Dels för att det vore kul att testa , och sen att jag tycker att det är för mycket pengar i en ny motor....
Users browsing this forum: No registered users and 23 guests