Roliga historier!
- sideburn80
Re: Roliga historier!
Hahaha... Alltid kul med fräckisar. 
Hehe....ja fräckisar är alltid välkomna. Fylking är ju mästare på dessa 
Letar Baja 5B
HAHAHAHA!!!
Vet du vad en blondin med hjärnceller kallas???
En golden retriver!!
En golden retriver!!
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Vad är det för skillnad på ett fruntimmer och en Rottweiler? (Inget illa menat mot Rottweilerägare)
LÄPPSTIFTET
LÄPPSTIFTET
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
lite äcklig men!
En obducent hade en grupp nya elever uppställda framför en avliden uteliggare-Det är framför allt två saker ni måste lära er. För det första. Inget får äckla er.Han stoppade in fingret i röven på den döde, och sög sen på fingret! Efter en viss tvekan gjorde studenterna samma sak-Det andra ni VERKLIGEN behöver lära er ä...r uppmärksamhet. Det var pekfingret i röven och långfingret jag sög på...
En obducent hade en grupp nya elever uppställda framför en avliden uteliggare-Det är framför allt två saker ni måste lära er. För det första. Inget får äckla er.Han stoppade in fingret i röven på den döde, och sög sen på fingret! Efter en viss tvekan gjorde studenterna samma sak-Det andra ni VERKLIGEN behöver lära er ä...r uppmärksamhet. Det var pekfingret i röven och långfingret jag sög på...
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
En man ligger på sjukhuset.
Det börjar köra i magen på han och kan inte hålla sig.
Han lyckas skita ner sängen. Han tycker det är fruktansvärt pinsamt.
Han tar lakanet och kastar ut det genom fönstret så att ingen ska märka det.
Lakanet landar på en förbi passerande och denna börjar fäkta och ha sig för att bli av
med lakanet. Under tiden han håller på blir han ner kletad av skiten och en annan
som passerar stannar och undrar vad han håller på med.
Mannen svarar.
-Du kommer aldrig att tro mig. Jag tror jag precis har bankat skiten ur ett spöke.
Det börjar köra i magen på han och kan inte hålla sig.
Han lyckas skita ner sängen. Han tycker det är fruktansvärt pinsamt.
Han tar lakanet och kastar ut det genom fönstret så att ingen ska märka det.
Lakanet landar på en förbi passerande och denna börjar fäkta och ha sig för att bli av
med lakanet. Under tiden han håller på blir han ner kletad av skiten och en annan
som passerar stannar och undrar vad han håller på med.
Mannen svarar.
-Du kommer aldrig att tro mig. Jag tror jag precis har bankat skiten ur ett spöke.
Hpi Sprint Drift
Venom Vmx 450
Traxxas Slash 4x4
Venom Vmx 450
Traxxas Slash 4x4
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
Ett gäng grabbar spenderade helgen med att planera inför nästa gemensamma golf resa.
2 dagar före kompisarna skulle resa så säger Daniels fru ifrån och talar om att han inte får följa med.
Daniels vänner blir ganska irriterade, men vad kan de göra.
2 dagar senare så anländer kompisarna till golfbanan och ser att Danne redan checkat in, varit på driving rangen och höll nu på att träna puttning.
Vad i helvete säger kompisarna, hur länge har du varit här och hur gjorde du för att övertala din fru att du skulle få åka.
Jag har varit här sedan igår! Jag satt i min fåtölj framför Tv:n då min fru smög upp bakom mig och höll sina händer för mina ögon och sa gissa vem?
Jag tog bort hennes händer och såg att hon hade köpt ett nytt genomskinligt nattlinne.
Hon tog min hand och drog med mig till sovrummet. I sovrummet hade hon tänt minst 2 dussin ljus och spritt ut rosor över hela sovrummet. På sängen hade hon lagt ett rep och ett par handbojor!
Hon beordrade mig att sätta på henne handbojorna och binda fast henne i sängen, sedan sa hon
” Gör vad du vill ” ………..
Och här är jag !!!!!
2 dagar före kompisarna skulle resa så säger Daniels fru ifrån och talar om att han inte får följa med.
Daniels vänner blir ganska irriterade, men vad kan de göra.
2 dagar senare så anländer kompisarna till golfbanan och ser att Danne redan checkat in, varit på driving rangen och höll nu på att träna puttning.
Vad i helvete säger kompisarna, hur länge har du varit här och hur gjorde du för att övertala din fru att du skulle få åka.
Jag har varit här sedan igår! Jag satt i min fåtölj framför Tv:n då min fru smög upp bakom mig och höll sina händer för mina ögon och sa gissa vem?
Jag tog bort hennes händer och såg att hon hade köpt ett nytt genomskinligt nattlinne.
Hon tog min hand och drog med mig till sovrummet. I sovrummet hade hon tänt minst 2 dussin ljus och spritt ut rosor över hela sovrummet. På sängen hade hon lagt ett rep och ett par handbojor!
Hon beordrade mig att sätta på henne handbojorna och binda fast henne i sängen, sedan sa hon
” Gör vad du vill ” ………..
Och här är jag !!!!!
MCD RaceRunner CY26cc STOCK ! RN Bullit pipa
TeamLosi Raminator med 150A Hobbywing BL kit 4s powwah
TeamLosi Raminator med 150A Hobbywing BL kit 4s powwah
Hehe....vete f*n om jag skulle gjort samma val om jag fick chansen. Skulle nog stannat hemma och gjort vad jag velat 
Letar Baja 5B
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Håller med dig jawaqr wrote:Hehe....vete f*n om jag skulle gjort samma val om jag fick chansen. Skulle nog stannat hemma och gjort vad jag velat
"A car is just fast enough when you stand in front
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl