I alla fall bestämt mig för att göra ett försök att få den här körklar till cuptävling 2. Bilen är väldigt vädigt nerkörd då jag haft den som lite "slit och släng" bil 2 hela säsonger innan jag slängde i en elmotor och körde massa i slutet av förra året. Egentligen aldrig gått igenom den ordentligt under de 3 år jag haft den. Så det finns en hel del att göra. Alla lager är slut t.ex och hela bilen är glapp.
I dagsläget inte heller 100% på var alla delar finns och saknar just nu motor så det känns lite 50-50 om jag kommer hinna.
Hade jag inte lagt typ hela årets rc budget på annat hade jag nog köpt en hel del nya grejer(typ 70% ny bil) men nu får jag göra det bästa av vad jag har i lådorna vilket är rätt lite vad gäller bajan. Men shims, brickor mm kommer man en bit med.
Fick i alla fall ett paket med lite smådelar ,som damasker o drivpinnar, nu i veckan från David så nu kan jag börja med den.
Skickat från min SM-G960F via Tapatalk
MCD RR5-E Petrol KILLER 2.0 !
MCD RR5 2wd
Drakhammarn!
Pocket Losin
+ En massa annan "Mini RC", B.la Arrma Nero Bigrock, Mugen 1/8 truggy o buggy, Traxxas summit, Slash 4x4, Xray buggy, + några till!