byter filter/snorkel , kopplingshus och pipa mellan motorerna. Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
byter filter/snorkel , kopplingshus och pipa mellan motorerna.
efter 1.5 tank på blött grus.
damaskerna/drivkopparna.
vinterrenovering pågår. Noterat att ena bromsskivan är tämligen skev. Symtom på varmgång? Får byta dem. Ska väl finnas bättre men har ingen koll på vad jag ska köpa, MIP? RCR ? Ny uppsättning orginal? Vad säger losirävarna?Mats B wrote:RCR Tveklöst..
då blir det sånna!

. Nu är den nästan klar för 2017. Mudguards monterade. 2/3 av lagren bytta. 3 st diffhus i metall monterade
. Bytt främre kardan och båda drivkopparna vid mittdiffen. Behövde dock inte byta någon drivaxel vilket jag trodde från början. När jag kollade dem var de bara måttligt nötta och nu när jag bytte sida på dem bör de gå ett bra tag till. Då damaskerna till bakre drivkopparna (uber rc) var sönder plocka jag på hpi baja dito som passa perfekt.. noterbart är att det inte fanns ett spår av slitage på kopparna. Hade missat beställa uniballs så det har jag kvar men annars är det snart dags att börja se över mcdn....Users browsing this forum: No registered users and 19 guests