Körning kilanda banan!
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Re: Körning kilanda banan!
Och så lite Baja bashing!
Kraketen gillade banan och den fick verkligen nåt att bita i att hålla undan för alla Losis....hårt jobb!
Hade problem med att undertrayet vrängde sig, och givetvis även precis när racet startade!
[youtube][/youtube]
Kraketen gillade banan och den fick verkligen nåt att bita i att hålla undan för alla Losis....hårt jobb!
Hade problem med att undertrayet vrängde sig, och givetvis även precis när racet startade!
[youtube][/youtube]
Dave wrote:Och så lite Baja bashing!
[youtube][/youtube]
- Maximoo882
- Phone Number: 0722525603
Tack alla för en trevlig dag. Det vart riktigt sköj. Dock jäkligt tråkigt med original bil. Men fick beställt en pipa nu iaf. Fattas bara en annan motor sen.
Hur lång en minut är beror helt på vilken sida om toalettdörren man befinner sig.
Idag provade Patrik lite paddel körning.
http://perkaalin.se/paddel.mp4
Hahahahahahahaha gillar slutet " Ajjj Robban Robban "håkan wrote:Idag provade Patrik lite paddel körning.
-
The new guy
- Phone Number: 0735304079
Najs!:) 

Båda vevhus lagren på monstertrucken hade gett upp, låg metall delar i hela motorn när jag tog isär den, tur att den inte starta iallafall. Så inget var trasig mer än lagren 
-
The new guy
- Phone Number: 0735304079
Oj...ja det va tur att den inte starta!:)håkan wrote:Båda vevhus lagren på monstertrucken hade gett upp, låg metall delar i hela motorn när jag tog isär den, tur att den inte starta iallafall. Så inget var trasig mer än lagren
Japp, så nu tog jag och satte i Losi motorn i den så vi kan köra den lite på bana idag med Andren och MickeB 
Ja och det gick ju tok bra eller hur Håkan??håkan wrote:Japp, så nu tog jag och satte i Losi motorn i den så vi kan köra den lite på bana idag med Andren och MickeB
[youtube][/youtube]
Nu blev man ju inte mindre körsugen

Losi 71cc Rcmax
Skopod 62cc Kraken vekta 5
Outlaw hybrid 32cc
Losi 5b
HPi baja
Skopod 62cc Kraken vekta 5
Outlaw hybrid 32cc
Losi 5b
HPi baja
I slutet av septemberDave wrote:När är det filmat?
Ser kul ut!
Hahahahahaha japp det börjar bli jobbigt nuAndren wrote:Nu blev man ju inte mindre körsugen![]()