Har du kört nån 5B innan, tänkte hur en T är i jämförelse. Det är ju i princip samma bil men den känns ju så jäkla stor.S 500 R wrote:Som sagt.. tackar scania för lånet... shit vad kul den va!!!
Träff i Göteborg!!!
- J.A racing
Re: Träff i Göteborg!!!
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Som sagt tidigare, tack scania för provkörningen.
Och som jag skrev tidigare innan åkte och körde, så slutade det i diff explosion!!!
SHIT HAPPENS!!!!! AND IT DID IT TO ME!!!!
Och som jag skrev tidigare innan åkte och körde, så slutade det i diff explosion!!!
SHIT HAPPENS!!!!! AND IT DID IT TO ME!!!!
MCD.... 4WD
http://www.rcbash.se/forum/viewtopic.ph ... 2&start=45
FG BASE (BeetleAsphaltSnowmanEdition)
....och några 1:1 fordon!!!!
FG BASE (BeetleAsphaltSnowmanEdition)
....och några 1:1 fordon!!!!
Hehe....det är rätt inställning Snowman
Vet du vad som orsakade "explosionen"?
Letar Baja 5B
Som sagt Shit Happen´s
Men det är ju en perfekt ursäkt att beställa en ny diff...
Blir det ELCON eller FG´s ställbara ???
Men det är ju en perfekt ursäkt att beställa en ny diff...
Blir det ELCON eller FG´s ställbara ???
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Nä, jag har inte kört någon 5B... så jag kan inte säga vilken skillnad det är!!!J.A racing wrote:Har du kört nån 5B innan, tänkte hur en T är i jämförelse. Det är ju i princip samma bil men den känns ju så jäkla stor.S 500 R wrote:Som sagt.. tackar scania för lånet... shit vad kul den va!!!
- J.A racing
Dom borde nog bete sig ungefär lika. Vem höll i kameran sugen på lite bilder nu.S 500 R wrote:Nä, jag har inte kört någon 5B... så jag kan inte säga vilken skillnad det är!!!J.A racing wrote:Har du kört nån 5B innan, tänkte hur en T är i jämförelse. Det är ju i princip samma bil men den känns ju så jäkla stor.S 500 R wrote:Som sagt.. tackar scania för lånet... shit vad kul den va!!!
Säkert...J.A racing wrote:Dom borde nog bete sig ungefär lika. Vem höll i kameran sugen på lite bilder nu.S 500 R wrote:Nä, jag har inte kört någon 5B... så jag kan inte säga vilken skillnad det är!!!J.A racing wrote:
Har du kört nån 5B innan, tänkte hur en T är i jämförelse. Det är ju i princip samma bil men den känns ju så jäkla stor.
ADDE... så han får öka lite nu!!!
Ja, vad f*n det borde vara banning av medlem som inte lägger upp tagna bilder på en körning senast 1 timme efter hemkomst 
Letar Baja 5B
Håller med dig... kanske skulle börja med den regelnwaqr wrote:Ja, vad f*n det borde vara banning av medlem som inte lägger upp tagna bilder på en körning senast 1 timme efter hemkomst
Å nej , det är två olika bilar,det är mer laborerande med 5B för att fåden att gå som en 5T.Dom borde nog bete sig ungefär lika. Vem höll i kameran sugen på lite bilder nu.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- J.A racing
Stabilt som f*n!!!J.A racing wrote:Men hur går en T då ?
Trodde nästan 5T var vingligare än 5B. Ser så ut på filmerna tycker jag.S 500 R wrote:Stabilt som f*n!!!J.A racing wrote:Men hur går en T då ?
Letar Baja 5B
Den är mer följsam direkt ur lådan.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- J.A racing
Ok men det gör ju min B också så länge man inte ger FJS.