Dagens körning på Tunarp Bashland (Sandhem)
Re: Dagens körning i Sandhålan, Sandhem
Maltes bidrag!
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Man blir inte annat än avundsjuk på er bana =) Synd att man har cirka 150 mil enkel väg dit ner....
Ähh vafan pepi! Det är juh bara 25 mil längre än till affärn! 
Hahaha det är faktiskt 33 mil till affären(biltema, jula osv ) 
- Michael Claesson
- Webbansvarig
Grymma filmer gubbar! Kul att se att man faktiskt tar sig runt banan helskinnad några gånger, haha. Och kul att se gött med aktivitet runt banan. Sånna här filmer tror jag utan tvekan kan sälja in hobbyn både till de som tvivlar på hur seriöst det är men också till sådana som funderar på att ge sig in i världen.

Mvh,
Micke
---------------------------------------------
Losi 5T
HPI Baja 5sc SS
Micke
---------------------------------------------
Losi 5T
HPI Baja 5sc SS
Vi är inte omöjliga, vi får ju fixa boende så ni kan åka ner fredag kväll och hem söndag givetvispepi wrote:Man blir inte annat än avundsjuk på er bana =) Synd att man har cirka 150 mil enkel väg dit ner....
Jag brukar försöka visa våra filmklipp för oinvigda, åtminstonde för att minska på eventuella frågetecken.Michael Claesson wrote:Grymma filmer gubbar! Kul att se att man faktiskt tar sig runt banan helskinnad några gånger, haha. Och kul att se gött med aktivitet runt banan. Sånna här filmer tror jag utan tvekan kan sälja in hobbyn både till de som tvivlar på hur seriöst det är men också till sådana som funderar på att ge sig in i världen.![]()
Sen skapar det ju alltid nyfikenhet från omgivningen
Till träffen den 25:e Maj kommer korvvagnen att vara i full drift hoppas vi.
Asballa filmer, dudes 
Skit häftiga filmer.. 
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Förväntar mig inget annat än något fem-stjärnigt svitliknande husrum med full rumsbetjäning och allt som hör där tillBajaGute wrote:Vi är inte omöjliga, vi får ju fixa boende så ni kan åka ner fredag kväll och hem söndag givetvispepi wrote:Man blir inte annat än avundsjuk på er bana =) Synd att man har cirka 150 mil enkel väg dit ner....
Känns som det är lite för kort mellan hoppen där. Ingen som får till det riktigt i dubbelhoppen. Ta bort det första kanske? eller utöka mellanrummet?
Jag håller med..Robban wrote:Känns som det är lite för kort mellan hoppen där. Ingen som får till det riktigt i dubbelhoppen. Ta bort det första kanske? eller utöka mellanrummet?
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Kolla Maltes film....Robban wrote:Känns som det är lite för kort mellan hoppen där. Ingen som får till det riktigt i dubbelhoppen. Ta bort det första kanske? eller utöka mellanrummet?
Många som klarar det som det är tänkt, men det ÄR svårt som fasen !
Och det SKA vara svårt
Inte omöjligt att hoppa en meter längre än sista puckeln.....
Kan erkännas att det är lite dåligt grepp i plastmattorna som ligger nu, men med konstgräset sen tror jag alla kommer att fixa det utan större problem.
Tror med att det blir bättre med konstgräset...
MEN jag tror det hade blivit kalas med ett platåhopp istället för de två små pucklarna.....
vad tror ni om det .... 
MEN jag tror det hade blivit kalas med ett platåhopp istället för de två små pucklarna.....
vad tror ni om det .... MCD UltimateCarbon K600 TWIN