Dave wrote:Planerna på världens första RcBash-hotell är klara.Pyspunka wrote: Dave...vi får se till att boka upp banan oftare, så håller vi kanske vandalerna borta![]()
Kan Boris bygga det första shoppinghotellet i Ullared kan väl vi visa vart skåphelvetet ska stå med.....
Bilder från Tunarp Bashland (Sandhem)
Re: Bilder från Sandhålan i Sandhem
När kommer ni och börjar gjuta grunden, för nu har jag grävt denDave wrote:Planerna på världens första RcBash-hotell är klara.Pyspunka wrote: Dave...vi får se till att boka upp banan oftare, så håller vi kanske vandalerna borta![]()
Kan Boris bygga det första shoppinghotellet i Ullared kan väl vi visa vart skåphelvetet ska stå med.....
BajaGute wrote:När kommer ni och börjar gjuta grunden, för nu har jag grävt denDave wrote:Planerna på världens första RcBash-hotell är klara.Pyspunka wrote: Dave...vi får se till att boka upp banan oftare, så håller vi kanske vandalerna borta![]()
![]()
![]()
Satan vilken dag vi hade idag och vilken uppslutning det blev! Tackar alla inblandade för solbrännan jag fick!

Våran andlige ledsagare har förarmöte!

Fikarn hade givetvis med sig parasollen! Han var som en marknadsknalle och lurade på oss oskyldiga massa delar!

Lusses Krakenbygge utan bur

Jag och fartbilder går inte riktigt ihop!

Lusse in action!

Nya hopp bjöds det på med! Märktes att gänget hade jobbat hårt igår, mycket fin preppning!

Gissa vem som höll stumt?

Gute valde att titta på nyheterna istället....

Rivstart!

Mcd emot Hpi!

Lunchdax!

Då fick även bilarna vila...

Blev lite Superstage efter maten...

Bilar överallt!

En salig blandning bilar vart det!

Pyspunkas one of a kind Kraken! Svinfrän!
Det var allt för mig. Fanns dock gott om systemkameror på plats så det dyker nog upp lite fartbilder när tid finnes!

Våran andlige ledsagare har förarmöte!

Fikarn hade givetvis med sig parasollen! Han var som en marknadsknalle och lurade på oss oskyldiga massa delar!

Lusses Krakenbygge utan bur

Jag och fartbilder går inte riktigt ihop!

Lusse in action!

Nya hopp bjöds det på med! Märktes att gänget hade jobbat hårt igår, mycket fin preppning!

Gissa vem som höll stumt?

Gute valde att titta på nyheterna istället....

Rivstart!

Mcd emot Hpi!

Lunchdax!

Då fick även bilarna vila...

Blev lite Superstage efter maten...

Bilar överallt!

En salig blandning bilar vart det!

Pyspunkas one of a kind Kraken! Svinfrän!
Det var allt för mig. Fanns dock gott om systemkameror på plats så det dyker nog upp lite fartbilder när tid finnes!
Tackar för dom fina orden ang min räser
Ja det var en riktig toppendag...o massa gött o trevligt folk
Ja det var en riktig toppendag...o massa gött o trevligt folk
- J.A racing
Fint med lite bilder så här på söndagskvällen. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Jag är nu hemkommen efter en lyckad dag.Jag tackar alla trevliga människor som var där,för det var jätte lyckat dag det här...

HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Gött med lite foton, Malte
Själv så hade jag en medioker fotodag med många bilder som var katastrofalt dåliga, haha. Sen så blev det inte lika många tagna som förra gången jag var med för jag har ju en egen bil nu... och majoriteten av tiden gick ju åt att skruva på den
Här är iaf en när Dave ställer upp sin i fett bredställ

Själv så hade jag en medioker fotodag med många bilder som var katastrofalt dåliga, haha. Sen så blev det inte lika många tagna som förra gången jag var med för jag har ju en egen bil nu... och majoriteten av tiden gick ju åt att skruva på den

Re: Sv: Bilder från Sandhålan i Sandhem
Grymt skön bild iafAndHu wrote:Gött med lite foton, Malte![]()
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
AndHu wrote:Gött med lite foton, Malte![]()
Skön bild !!!
Klockren, skulle någon på min råka finnas så är jag absolut inte kräsen, nästan godkänt med grå bildAndHu wrote:Gött med lite foton, Malte![]()
Mest glad att jag kom två varv i alla fall och lärde mig ett nytt knep för att "choka" bilen, tack för tipset Lusse.
Jag har bara skummat igenom bilderna så vet inte om jag fick nån bra på din. Ska kolla noggrannare i veckan, vet bara inte när.
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Re: Sv: Bilder från Sandhålan i Sandhem
Bjuder på en bild från när Crille fick ett bryt på TR dragstarten....
- J.A racing
Jäkligt häftigt ställe ni har fått till där nere. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Som sagt, inte så många som var nåt att ha så blir inte många fler än dessa...
Mats

Lusse

Dave

Micke

Mats

Lusse

Dave

Micke