Bilder från Tunarp Bashland (Sandhem)
Re: Bilder från Sandhålan i Sandhem
Haha, den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge vet du väl 
-
Andreas_jkpg
- Phone Number: 0707225455
lite bilder innan banan gjordes om lite
Längtan är stor nu att få dra igång igen med er alla 
baja 5T 29cc
-
Andreas_jkpg
-
Andreas_jkpg
-
Andreas_jkpg
Skoj med lite mera bilder! Fränt!
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Tack gode Gud......tänkte nästan att det var körbart snart.....och jag som inte har rört bilarna sen i höstas !
*phu*
Sandhem är ju så pass litet att det lär ge sig snart om vi får bekymmer med vandaler.....
*phu*
Sandhem är ju så pass litet att det lär ge sig snart om vi får bekymmer med vandaler.....
Hehe nää du hinner nog få ordning på alla 15 bilarnaDave wrote:Tack gode Gud......tänkte nästan att det var körbart snart.....och jag som inte har rört bilarna sen i höstas !
*phu*
Ja skulle det visa sig vara "vandaler" som dykt upp på området så kan vi nog avstyra det ganska snart, det jag såg vara bara småspår, inget sönderkört på det viset.
Hit skulle det vara kul att åka... Bor norr om Göteborg så det kanske är nån som kan svara på ungefärlig restid från Götet? 
Stampede 4x4
Rustler
Ibland saknar jag min HPI Baja även om den var dyrare i drift än min flickvän...
Rustler
Ibland saknar jag min HPI Baja även om den var dyrare i drift än min flickvän...
Hmm har för mig att vi brukar räkna med 1.5 - 2 timmar körning när vi åker till Mölnlycke (sydväst om gbg?) ca 14 milMrSvahn wrote:Hit skulle det vara kul att åka... Bor norr om Göteborg så det kanske är nån som kan svara på ungefärlig restid från Götet?
Googlemaps vägbeskrivning från Partille typ
http://goo.gl/maps/f5TO4
Du kan säkert samåka med nå´n annan Göteborgare ...brukar vara en del som kommer ditMrSvahn wrote:Hit skulle det vara kul att åka... Bor norr om Göteborg så det kanske är nån som kan svara på ungefärlig restid från Götet?

MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Det tar ca en timme att åka dit.MrSvahn wrote:Hit skulle det vara kul att åka... Bor norr om Göteborg så det kanske är nån som kan svara på ungefärlig restid från Götet?
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Dave...vi får se till att boka upp banan oftare, så håller vi kanske vandalerna bortaDave wrote:Tack gode Gud......tänkte nästan att det var körbart snart.....och jag som inte har rört bilarna sen i höstas !
*phu*
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Planerna på världens första RcBash-hotell är klara.Pyspunka wrote: Dave...vi får se till att boka upp banan oftare, så håller vi kanske vandalerna borta![]()
Kan Boris bygga det första shoppinghotellet i Ullared kan väl vi visa vart skåphelvetet ska stå med.....