Pyspunkas mek o pyssel place!
Re: Pyspunkas mek o pyssel place!
Det är väll det största problemet med denna hobby. Det blir så mycket mer. Fråga mig jag vet......... 

HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Haha....ja jag försöker ha det med mig i tanken hela tiden/ Att det inte bara e JAG som har problem med detta beroende.målaren wrote:Det känns så skönt att det finns fler som spårar ur totalt
Då blir det mycket lättare att handla vidare
Förstår inte vad du menar med det "Lusse" ...du har väl knappt NÅGRA Rc-pryttlarLusse wrote:Det är väll det största problemet med denna hobby. Det blir så mycket mer. Fråga mig jag vet.........
Ska du inte sälja något?
Vad då? Allt sitter ju på bilen....Pyspunka wrote:Förstår inte vad du menar med det "Lusse" ...du har väl knappt NÅGRA Rc-pryttlarLusse wrote:Det är väll det största problemet med denna hobby. Det blir så mycket mer. Fråga mig jag vet.........![]()
Ska du inte sälja något?![]()
Haha...skojar/ har juh kollat in din SS tråd o sett att du har MASSA godis du medLusse wrote:Vad då? Allt sitter ju på bilen....Pyspunka wrote:Förstår inte vad du menar med det "Lusse" ...du har väl knappt NÅGRA Rc-pryttlarLusse wrote:Det är väll det största problemet med denna hobby. Det blir så mycket mer. Fråga mig jag vet.........![]()
Ska du inte sälja något?![]()
Men som sagt...det e gött att vi e flera som har spårat ur i hobbyn
Det verkar som om det går något virus runt Jönköping med omnejd, det är många som flippar ur på bajas och hop-ups! Me like a lot! 
Förut var det mycket folk runt Göteborg men nu har det flyttat till runt Jönköping.Vad konstigt!!!!!! Har alla flyttat?.....Hahahah

ja det måste ju va ett riktigt elakt virus...grymt smittsamt o ett helsike att bli av med verkar det som 
Jag tror att det är som Herpes, har du väl blivit smittat så ligger det latent i kroppen och kan blossa upp när som helst under livet!Pyspunka wrote:ja det måste ju va ett riktigt elakt virus...grymt smittsamt o ett helsike att bli av med verkar det som
Ajdå det var ju "synd" att jag drabbats vid så här tidig ålder.Malte wrote:Jag tror att det är som Herpes, har du väl blivit smittat så ligger det latent i kroppen och kan blossa upp när som helst under livet!Pyspunka wrote:ja det måste ju va ett riktigt elakt virus...grymt smittsamt o ett helsike att bli av med verkar det som
Stampede 4x4
Rustler
Ibland saknar jag min HPI Baja även om den var dyrare i drift än min flickvän...
Rustler
Ibland saknar jag min HPI Baja även om den var dyrare i drift än min flickvän...
Haha...underlivetMalte wrote:Jag tror att det är som Herpes, har du väl blivit smittat så ligger det latent i kroppen och kan blossa upp när som helst under livet!Pyspunka wrote:ja det måste ju va ett riktigt elakt virus...grymt smittsamt o ett helsike att bli av med verkar det som
japp där kan man få olika virus 

Dagens godis låda plundrad...så nu blir det lite mysmek ikväll

Min bror var här en runda med sin kamera idag
Men så som den e byggd nu, kommer den inte att se ut och vara som sagt...ska bygga om den igen efter nya tankar/funderingar