Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Vad är skillnaden på "köksmästare" och "kock"?
Jag bestämmer o sätter menyer ekonomi sen har jag 2 souechef som bestämmer när jag inte är på plats o sen 10 kockar under migRobban wrote:Vad är skillnaden på "köksmästare" och "kock"?
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Sån vill jag haJ.A racing wrote: Min bärgarkompis kom och visade upp sin nya kärra i förrgår.
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl

Att en livsfilosofi kan decimeras till att innehålla en bild och två ord, är det inte fantastiskt?
Är det inte dom som har ett grymt dåligt rykte???jebogren wrote:Köksmästare på norda restaurang o bar på post hotellet
Bra sugen på en MCD V4 nu faktiskt..
S 500 R wrote:Är det inte dom som har ett grymt dåligt rykte???jebogren wrote:Köksmästare på norda restaurang o bar på post hotellet
Utmaning kallas det
-
Dunderdanne
Väntar på att ALLA barnen ska somna så man kan få sätta sig i lugn o ro framför tvn eller kika datan en stund utan att nån tjötar hål i huvet på en =)
HPI Baja 5b 27cc portad
Hpi Flux HP Borstlös
Xray 808e Borstlös
Traxxas Revo 1:16 Borstlös
Losi sc 1:16 Borstlös
Cen CTS Metanolare gatbil
Hpi Flux HP Borstlös
Xray 808e Borstlös
Traxxas Revo 1:16 Borstlös
Losi sc 1:16 Borstlös
Cen CTS Metanolare gatbil
betalade precis nya båten hoppas på att den kommer nästa vecka
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Ja det förstår jag.....det är ju 4wd säsong nu, och du hade ju en kanonbil innan som jag antar att du saknar en del....S 500 R wrote:Bra sugen på en MCD V4 nu faktiskt..
Jo, det är det ju.... helt klart!!!jebogren wrote:Utmaning kallas detS 500 R wrote:Är det inte dom som har ett grymt dåligt rykte???jebogren wrote:Köksmästare på norda restaurang o bar på post hotellet
Precis... det är ju så. Kollade bilder på den dag... saknade den.Dave wrote:Ja det förstår jag.....det är ju 4wd säsong nu, och du hade ju en kanonbil innan som jag antar att du saknar en del....S 500 R wrote:Bra sugen på en MCD V4 nu faktiskt..
![]()
![]()
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Har haft besök av två fantastiskt trevliga herrar från vildaste östergötland.
Micke och Robban hittade hit för ett besök, och tror bestämt det fattas en 5T från verkstaden sen dess....
Lycka till med den !

Micke och Robban hittade hit för ett besök, och tror bestämt det fattas en 5T från verkstaden sen dess....
Lycka till med den !
Kan inte sluta att fascineras av denna bilden.
Var Robban ett resultat av ett blandäktenskap? Varför ger den mörkhyade brodern med allt hår ett så mycket intelligentare intryck? Kommer nog inte att kunna sova i natt känner jag...
Var Robban ett resultat av ett blandäktenskap? Varför ger den mörkhyade brodern med allt hår ett så mycket intelligentare intryck? Kommer nog inte att kunna sova i natt känner jag...