Träffar på Tunarp Bashland (Sandhem)
Re: Träffar i Sandhems sandhåla
Bilder?!
Ja överdelen på banan börjar lika en bana i sin rätta bemärkelse.
Jag kan tyvärr inte bidra med några bilder, men hoppas de andra "byggherrarna" eller "trädgårdsmästarna" kan bidra med lite smaskigt för(bild)spel för dom som kan tänkas dyka upp på kommande träff
Jag kan tyvärr inte bidra med några bilder, men hoppas de andra "byggherrarna" eller "trädgårdsmästarna" kan bidra med lite smaskigt för(bild)spel för dom som kan tänkas dyka upp på kommande träff
Jag känner att jag bara MÅSTE inflika att till kommande träff... OAVSETT när den inträffar så kommer det att finnas följande att tillgå...
El-aggregat (förhoppningsvis större än det vi hade sist)
Kaffe
Dricka
Grillkol/Briketter
Kokt/grillad korv
Någon form av kaka/bulle
Lite smågodis-påsar
Stolar och bord (om det vill sig väl) (andra får gärna ta med sig ett gäng av typen brasse-stolar)
OBSERVERA! allt är till självkostnadspris, det som säljs ska täcka utgifterna = inget vinstintresse!
Vidarebefodra gärna detta till andra som kan tänkas komma och titta/köra och inte är med på forumet!
MVH Fredrik "BajaGute" Närstrand
El-aggregat (förhoppningsvis större än det vi hade sist)
Kaffe
Dricka
Grillkol/Briketter
Kokt/grillad korv
Någon form av kaka/bulle
Lite smågodis-påsar
Stolar och bord (om det vill sig väl) (andra får gärna ta med sig ett gäng av typen brasse-stolar)
OBSERVERA! allt är till självkostnadspris, det som säljs ska täcka utgifterna = inget vinstintresse!
Vidarebefodra gärna detta till andra som kan tänkas komma och titta/köra och inte är med på forumet!
MVH Fredrik "BajaGute" Närstrand
Haha...fy f....n! va gött, med sånt här folk så kan det bara bli bättre o bättre...
Tur att det finns lite eldsjälar som dig "BajaGute" med flera..
Tur att det finns lite eldsjälar som dig "BajaGute" med flera..
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Nåt sånt här kanske man skulle spika upp runtomkring här.....
Observera att datumet inte är spikat än !
Observera att datumet inte är spikat än !
- J.A racing
Sådana går ju utmärkt att fixa, fler i A4 format så kan jag laminera dom med, har både laminator och fickor till det!
Kanske skriva båda datum med texten (beroende på väder) klart o tydligt?
Men jag vill framhäva en liten sak, nämligen S O R K eller får jag mothugg på "klubbnamnet" ?
Bilden går jag gärna med på såg helt okaj ut likaså namn o nummer!
Givetvis ska rcbash länken stå med oxå
Men jag vill framhäva en liten sak, nämligen S O R K eller får jag mothugg på "klubbnamnet" ?
- Dave
- Site Admin
Att laminera dem kanske är onödigt.....det blir ju olika varje gång..... ?BajaGute wrote:Sådana går ju utmärkt att fixa, fler i A4 format så kan jag laminera dom med, har både laminator och fickor till det!
Skriver man ut dem från en laserskrivare håller utskriften rätt ok ändå.
Tittar man på omröstningen nu så väger det ju väldigt starkt åt lördagen om vädret skärper sig, men det ger sig i mitten av veckan !
Kanske kan skriva "första helgen i september" istället ?
Nu när det faktiskt är en mer eller mindre seriös bana på området kanske man skulle ta och fundera på att döpa den ?
Vet inte om "Sork Arena" eller "Bashpoint Sandhem" kan vara nåt isåfall ?
Har ju själv inga kopplingar till Gotland med tanke på SORK (som för övrigt är en offroadklubb i Skåne), men mig kvittar det egentligen......
Huvudsaken är att vi har kul, och att folk hittar dit, sen vad det heter spelar mig ingen roll !
Varför inte hålla det enkelt.? Sandhems banan.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- Dave
- Site Admin
Pillade på en annan version av A4 bladet....
Kan man inte lämna lite mellanrum mellan titel och bild för att där sedan sätta en vit tejp eller nått med datum eller liknande så kan man sätta upp samma blad laminerat inför varje träff som kan bli framöver?Dave wrote:Pillade på en annan version av A4 bladet....
Eller skriva med whiteboardpenna om det inte regnar?
- Dave
- Site Admin
Absolut !
Det går att göra som man vill !
Whiteboardpenna tror jag inte på, men däremot ett fält där man sätter en etikett med datumet på skulle ju funka fint !

Det går att göra som man vill !
Whiteboardpenna tror jag inte på, men däremot ett fält där man sätter en etikett med datumet på skulle ju funka fint !