Vad gör DU just nu?
- J.A racing
Re: Vad gör DU just nu?
Varför behöver man avluftningen då? Tillverkarna verkar ju inte tycka man behöver det. Det bildas ju ett tryck i tanken när förgasaren suger soppa, men har det en negativ påverkan på något?Robban wrote:Då är den nerstucken för långt.
Har du inte avluftning så bildas vaccum i tanken vilket resulterar i att förgasarn inte orkar suga upp soppan tillslut. MCD har det som känt problem. Och alla tankar har en avlustning som är bristfällig. HPI´s är väl den som funkar bäst.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
det är bara prova att suga genom en slang själv så får man samma fenomen när
luften tar slut i flaskan.
luften tar slut i flaskan.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Kan inte nån köpa den där Rallyn av mej snart då! Så jag kan tjacka en Apache C1!

Vet nån ungefär vad en el Baja B kommer kosta.
Kollade lite hos utländska handlare och då skulle den kosta runt 12 000kr
Kan det vara så illa.
Borde bli billigare att köpa en SS och sedan konvertera den ?!
Kollade lite hos utländska handlare och då skulle den kosta runt 12 000kr
Kan det vara så illa.
Borde bli billigare att köpa en SS och sedan konvertera den ?!
Kika gärna på min vädersida där även huset loggas med el förbrukning m.m
Http://www.sundshult.se
Http://www.sundshult.se
- J.A racing
Re: Sv: Vad gör DU just nu?
Kolla på tower hobbies och regga dig, så skickar dom rabatt koder till dig inom kort. Handlar man för över 1200 dollar, så ger dom 300 dollar i rabatt. Sen reducerad frakt ibland också. Det blir ca 7000:- sek plus ca 30% för tull och moms.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Telecenter tar 9000:- har jag för mig för el-SC!
Ligger på ett hotellrum i Göteborg och det verkar som om mitt hobbyking paket redan kommit till Sverige... 2dagar från Hongkong till Sverige är inte illa alla 
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Skickades nog ifrån lagret i Tyskland? Eller vad det ifrån det internationella lagret? Men man blir ofta imponerad av de snabba leveranserna från länder på andra sidan jordklotet, när jag beställer spel från Kanada tar det typ 3-4 dagar max och har fått tobak och systemkameror från Japan på samma korta leveranstid. Hong kong har ofta tagit lite längre tid för mig, men då har det ofta varit riktiga snålisfrakten som leverantören skickat den med.huginen wrote:Ligger på ett hotellrum i Göteborg och det verkar som om mitt hobbyking paket redan kommit till Sverige... 2dagar från Hongkong till Sverige är inte illa alla
Sitter och funderar på remdrift för en av mina Mavericks. Det och hostile mx däck...
- J.A racing
Nehe bingen nästa, de e ju en dag imorgon också 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Jag handlade en stor låda med 5st 2,4GHz radios, och lite annat trams från R2Hobbies i HongKong och från det att dom erhöll betalningen tog det 35h tills dess att jag stod och betalade tullavgiften vid UPS-bilen som hade paketet med till mig.....Itasha wrote:Skickades nog ifrån lagret i Tyskland? Eller vad det ifrån det internationella lagret? Men man blir ofta imponerad av de snabba leveranserna från länder på andra sidan jordklotet, när jag beställer spel från Kanada tar det typ 3-4 dagar max och har fått tobak och systemkameror från Japan på samma korta leveranstid. Hong kong har ofta tagit lite längre tid för mig, men då har det ofta varit riktiga snålisfrakten som leverantören skickat den med.huginen wrote:Ligger på ett hotellrum i Göteborg och det verkar som om mitt hobbyking paket redan kommit till Sverige... 2dagar från Hongkong till Sverige är inte illa alla
Sitter och funderar på remdrift för en av mina Mavericks. Det och hostile mx däck...
Iofs betalade jag $2 extra för att få det med UPS Express International, och det var ju löjligt prisvärt !
Det är skickat från hongkong..har aldrig fått något skickat från deras lager i tyskland av dom gångerna jag köpt grejer från hobbykingItasha wrote: Skickades nog ifrån lagret i Tyskland? Eller vad det ifrån det internationella lagret? Men man blir ofta imponerad av de snabba leveranserna från länder på andra sidan jordklotet, när jag beställer spel från Kanada tar det typ 3-4 dagar max och har fått tobak och systemkameror från Japan på samma korta leveranstid. Hong kong har ofta tagit lite längre tid för mig, men då har det ofta varit riktiga snålisfrakten som leverantören skickat den med.
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Det var inte dåligt.
Det där med UPS känner jag dock igen, paketen från Kanada skickas alltid med DHL om man beställer över en viss summa och då har jag varit med om samma snabba leveranstid. Men 3-4 dagar med två olika statliga postverk över landsgränser är verkligen inte dåligt det heller.
-
Ntch in da dirt
ups är ju snabba men förädiska 2,5 vecka efter att jag hade fått en hemleverans damp det ner en faktura på 1300 i tullavgift samt hanteringskostnader.
Det kändes rätt snopet efter att man redan pungat ut över 4000:- då
Det kändes rätt snopet efter att man redan pungat ut över 4000:- då
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna