Dagens körning på Tunarp Bashland (Sandhem)
-
Suomipoika
- Phone Number: 0709998877
Re: Dagens körning i Sandhålan, Sandhem
Why not plan for a vacation over here this summerSuomipoika wrote:deam you have really nice place to bash and take race´s..
But DONT forget your car
Måste fråga, har ni nått köipp där nån maverick kör i sandlådan ? 
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Maverickarna på forumet verkar ha svårt att fastna på film verkar det sompurusam wrote:Måste fråga, har ni nått klipp där nån maverick kör i sandlådan ?
Men det måste väl finnas gott om klipp på YouTube ?
jorå har tittat på allt :-O
Men det finns inte många där de tävlas lite typ monstertruck race
Men det finns inte många där de tävlas lite typ monstertruck race
Jag har ett litet klipp uppe. Sen vet jag inte om jag fastnade på någon av filmerna från Vimmerby 
En liten film ifrån helgen....
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
- Dave
- Site Admin
Underbart !
Nu blev jag sugen på att dra en repa igen !

Nu blev jag sugen på att dra en repa igen !
Det ser jäkligt kul ut.Jag saknar det.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- Dave
- Site Admin
Får du ihop prylarna till träffen den 16:e tror du ?Lusse wrote:Det ser jäkligt kul ut.Jag saknar det.
Vore ju skitkul !
Tack för filmen Malte 
Jag hoppas att en styck ATV som funktionärsmaskin kommer med till nästa träff oxå
samt att även den vita faran kan vara med på något hörn, kanske om jag har tur att sambon dyker upp och kör lite
Barnen lär ju vara på plats, så jag antar att ett gäng Varselvästar vore på plats att kasta på sig OM man måste korsa banan på något vis, jag tänkte även till träffen försöka röja/snitsla en gångväg vid sidan om banan för eventuell publik, och göra en skylt att temporärt sätta upp ute vid vägen men även vid "parkeringen"
Jag med övriga känner oss nöjda(re) med dagen som avlöpte fint, till nästa gång bör även vagnen vara klar till vad den nu ska användas till
Jag hoppas att en styck ATV som funktionärsmaskin kommer med till nästa träff oxå
Jag med övriga känner oss nöjda(re) med dagen som avlöpte fint, till nästa gång bör även vagnen vara klar till vad den nu ska användas till
Såg ju asball ut!! Som Guten sa, varselvästar är nog inte fel 
Billös expertkommentator..
Bara jag får ordning på min tills dess så är chanserna goda att jag kommer, tar med stativet så det blir lite filmat.purusam wrote:Måste fråga, har ni nått köipp där nån maverick kör i sandlådan ?
Fast kör så dåligt än så länge så det är inte så mycket att se, har i praktiken bara kört en enda gång med bilen. - Dave
- Site Admin
Kul !Itasha wrote:Bara jag får ordning på min tills dess så är chanserna goda att jag kommer, tar med stativet så det blir lite filmat.purusam wrote:Måste fråga, har ni nått köipp där nån maverick kör i sandlådan ?Fast kör så dåligt än så länge så det är inte så mycket att se, har i praktiken bara kört en enda gång med bilen.
Alla är välkomna både med eller utan bil !
Skriv upp dig i träfftråden bara så vi har lite koll på hur många vi blir !
viewtopic.php?f=10&t=3839&start=180
Får tacka för dagens upplevelse, vart ju en kanondag! Kommer nog lite film sedan, bjuder på gruppfoto så länge!

Tackar även Gute med familj och alla andra som har gjort ett kanonjobb med Sandhålan!
Film kommer senare.

Tackar även Gute med familj och alla andra som har gjort ett kanonjobb med Sandhålan!
Film kommer senare.