Och JA den ingår i LS då den ska övervaka bashning från ovan med en kamera monterad, kan väl låta kul om de funkar
Så har det även dimpat ner en Nutech NR 8Be som OXÅ ingår i LS då den kan aggera funktionär och vända bilar från ryggläge på distans

Spännande...Hippen wrote:Hej.
Det blev en sådan här. RCMK CR300B 29.5
http://www.gizmomotors.com/index.php?pa ... &Itemid=56
mvh
Lennart
Roof guard setzatangai wrote:Limiters till dämparna
Savöx 1256TG
Yamadude linkage
Hostile boots(grå)!
Flm replacement pins
Futaba R603FS
Killerbee killswitch v2
Base tala gärna om sedan hur lång tid det tog för dig att få hem paketet. Mitt har inte kommit ännu som jag beställde därifrån för 3 veckor sedan. Det har aldrig varit strul förut därifrån. Så jag ska maila dem och höra efter så inte dhl har sumpat min leverans eller dyl!drbase wrote:Vart en liten beställning idag från
rc car online
FG Receiver box
Spark plug, Champion RZ7C - 3 pcs.
Socket 10 x 4 mm - Alloy, 4 pcs.
Hurrax Spacer 2 mm, alloy - 2 pce.
Hurrax Spacer 5 mm, alloy - 2 pce.
hurrax-experts
4 x "A" arms spacer (16mm)
4 x "A" arms spacer (9mm)
toe adjusting block 2° right
toe adjusting block 2° left
1 x alloy rear hub
Vad står det på DHL's sök sida när du söker på sändningsnumret som Rc car alltid mejlar ut när dom packat paketet?Ntch in da dirt wrote:Base tala gärna om sedan hur lång tid det tog för dig att få hem paketet. Mitt har inte kommit ännu som jag beställde därifrån för 3 veckor sedan. Det har aldrig varit strul förut därifrån. Så jag ska maila dem och höra efter så inte dhl har sumpat min leverans eller dyl!drbase wrote:Vart en liten beställning idag från
rc car online
FG Receiver box
Spark plug, Champion RZ7C - 3 pcs.
Socket 10 x 4 mm - Alloy, 4 pcs.
Hurrax Spacer 2 mm, alloy - 2 pce.
Hurrax Spacer 5 mm, alloy - 2 pce.
hurrax-experts
4 x "A" arms spacer (16mm)
4 x "A" arms spacer (9mm)
toe adjusting block 2° right
toe adjusting block 2° left
1 x alloy rear hub