Vad bra... tack för detMalte wrote:Motorn var jättefin invändigt,den hade du skött väl!
Maltes FG onroadresa!
Re: Malte - Posse Sportsline -08 ^3
Ja, vi får väl se om vädret är med oss i helgen så att man kan få pröva en av bilarna! Två sitter ihop och en är ett rullande chassie än så länge! Sedan så har ju Robban långchassie BMW:en som jag köpte med, men den var nog lite för mycket jobb på så den blir nog stående som den är.
Men Robban tog varje fall ur motorn och väckte liv i den! Slutet blev lite komiskt! Tack Robban för testet!
[youtube][/youtube]
Men Robban tog varje fall ur motorn och väckte liv i den! Slutet blev lite komiskt! Tack Robban för testet!
[youtube][/youtube]
Ja, då vart Possepremiären avklarad då! gick väl inte så där lysande i början men det tog sig i slutet av dagen, det var underhållande! Vart Grönpossen som fick bekänna färg och den skötte sig efter lite tuning av Rallyfinnen, tack för det!
Även stort tack till Bjuggen som har meckarbitchat ihop den åt mig! Men usch vad gräs den drog åt sig, är det någon sorts hömagnet på dessa?
Även stort tack till Bjuggen som har meckarbitchat ihop den åt mig! Men usch vad gräs den drog åt sig, är det någon sorts hömagnet på dessa?
Kul att du kommit igång! När blir tävlingsdebuten?:)
FG Sportsline
Lidköpings R/C Klubb
Lidköpings R/C Klubb
Tack Peter!, skulle nog behöva träna hela sommaren först för att våga visa mig på någon tävling!Peter7 wrote:Kul att du kommit igång! När blir tävlingsdebuten?:)
- Rallyfinnen
Det gick ju riktigt bra idag, bara att anmäla dig till rejset i Lidköping nu! 
Tack! Hmm, samma helg som Karlskoga? Jag vill ju gärna krama Robban lite så det får nog bli Lidköping någon annan gång. Eller så får jag säga att offroadbilarna har pajjat!Rallyfinnen wrote:Det gick ju riktigt bra idag, bara att anmäla dig till rejset i Lidköping nu!
Vafalls? Malte? Ska vi få se dej i slips?
VÅRDA BASHERN I DEJ!
VÅRDA BASHERN I DEJ!
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Låter bra det !Malte wrote:Eller så får jag säga att onroadbilarna har pajjat!
-
wrep
- Phone Number: 0768033556
Nej då... karlskoga är helgen innan.. du hinner bäggeMalte wrote:Tack! Hmm, samma helg som Karlskoga? :Rallyfinnen wrote:Det gick ju riktigt bra idag, bara att anmäla dig till rejset i Lidköping nu!
// Per slipsåkare som ibland fuskar i offroadträsket.
OM DU BARA VISSTE ROBBAN.. Det var betydligt lurvigare busar än Malte på Slipsbanan i TrollhättanRobban wrote:Vafalls? Malte? Ska vi få se dej i slips?
VÅRDA BASHERN I DEJ!
Och vederbörande sa med gråt i halsen att " Varför började jag inte med detta förut. Jag bara måste köra slut 6 st däck med min buggy på asfalten"
Billös expertkommentator..
Kunde man ge sej fan på. Att människan inte kan erkänna att han är en slipsnisse i själen!? 
Bara att anmäla dig till Lidköping, bättre träning får du inte:)
FG Sportsline
Lidköpings R/C Klubb
Lidköpings R/C Klubb
Håller med Peter... 
- Rallyfinnen
Precis Malte! Häng på till Lidköping, det är ju nära och bra bana!