Harm SX-3 010 Champion Edition
Re: Harm SX-3 010 Champion Edition
Sammie på Wentzellz hobby kan hjälpa dig att få hem HARM (H.A.R.M här på forumet)
Annars är det utlandet som gäller, t.ex Rapid-racing.
Prismässigt är väl reservdelarna likvärdiga som FG. Dock är en ny komplett bil snäppet dyrare än FG.
Listpris för en 010'a ligger på 3199€ utan kaross, däck elektronik. Fast då och då har rapid-racing kampanjpriser på dessa och du kan få den för styvt 2450£ utan elektronik osv.
Annars är den väl ba PM'a Zulle eller H.A.R.M på forumet och fråga om dom har någon beggad liggandes
Annars är det utlandet som gäller, t.ex Rapid-racing.
Prismässigt är väl reservdelarna likvärdiga som FG. Dock är en ny komplett bil snäppet dyrare än FG.
Listpris för en 010'a ligger på 3199€ utan kaross, däck elektronik. Fast då och då har rapid-racing kampanjpriser på dessa och du kan få den för styvt 2450£ utan elektronik osv.
Annars är den väl ba PM'a Zulle eller H.A.R.M på forumet och fråga om dom har någon beggad liggandes
My motor is stalled but my wheels are still spinning
Jag tror att Zulle har minst en bil (dök av lite äldre modell) att sälja. Om jag känner Sammie rätt så är hans också till salu.
Svår övertalad, näääääääääcorvette wrote:Zulle ska man inte åka och fika hos om man inte har ficka full av röda pengar. Han lurade av mig flera stycken när jag råkade besöka hans garage tidigare idag. Jag blev med en Samba 6 i titan. Den killen har oxå mycket leksaker.
Så där ren har aldrig pipan varit ens som ny, HUR gör du
HARM is the shit
Putts,Putts,mys,mys,njut,njut och kamma lite medhårs.........,som ny!!!!Zulle wrote:Svår övertalad, näääääääääcorvette wrote:Zulle ska man inte åka och fika hos om man inte har ficka full av röda pengar. Han lurade av mig flera stycken när jag råkade besöka hans garage tidigare idag. Jag blev med en Samba 6 i titan. Den killen har oxå mycket leksaker.
Så där ren har aldrig pipan varit ens som ny, HUR gör du
Den mäter camber vinkeln bra bak, toe in mäts bäst via linjal från plexi skivan bak mot en fast punkt framme på chassit.sx3 wrote:Är den verkligen bra till HARM när det gäller toe? Inbillar mig att den bara e bra på FG för toe i bak... Pga att våra bilar ställer toe inne vid chassit där bak, så vrider sig hela instrumentet på ovan sidan och värdet för motsvarande sida "ändras" också..
Förstår du vad jag menar?
Toe in mäts då i mm istället för grader.
Fram mäter man alla vinklar i grader.
HARM is the shit
Imorgon (måndag) skickas mina delar från England!!! Nu är jag riktigt sugen på att få skruva ihop det sista på bilen,sedan är det dax å lacka karossen. Ska bli riktigt Nice!
Ikväll fick jag mail att delarna från England var skickade. Vill ha vill ha vill ha..... Helgen är räddad!
Våra paket åker nog kollektivt tillsammans =) Vad har han stoppat ner i din kartong då?
En av varje
Det blev ny förgasare,insulator,kolv,hjulhub,skruv,pingonger,drev........mm mm.......
Det ser ut som att ditt,mitt och Lunkans paket håller varandra sällskap från England.
Det blev ny förgasare,insulator,kolv,hjulhub,skruv,pingonger,drev........mm mm.......
Det ser ut som att ditt,mitt och Lunkans paket håller varandra sällskap från England.
ja, han lär ju undra varför vi inte bara sambeställer 
Vad har du beställt i din godispåse?sx3 wrote:ja, han lär ju undra varför vi inte bara sambeställer
Har inte du redan minst en av varje!
Haha, nee inte riktigt.. Beställde lipo-ackar, frästa drev, pinjong och lite skruv typ =)corvette wrote:Vad har du beställt i din godispåse?sx3 wrote:ja, han lär ju undra varför vi inte bara sambeställer
Har inte du redan minst en av varje!
Mina två HARM NIMH batterier med FG kontakt kommer vara överflödiga, 2500 mAH styck.. körda runt 8 laddningar styck.
Om du är sugen kan du få köpa dom
Manne hoppas att du skall köra alla race i sommar. Då kommer det ju finnas reservdelar att tillgå. Konsumentpionär. 
Idag kom tomten igen!
Det blev paket öppning i garaget medans Lunkan var nere och visade upp nya 1:1 åket.
Jag tyckte mig kunna se en viss rädsla i ögonen på Lunkan när han såg hur fruktansvärt snabb min bil såg ut. Den rädslan är väl befogad
Lite bilder.
Det blev paket öppning i garaget medans Lunkan var nere och visade upp nya 1:1 åket.
Jag tyckte mig kunna se en viss rädsla i ögonen på Lunkan när han såg hur fruktansvärt snabb min bil såg ut. Den rädslan är väl befogad
Lite bilder.