Jag har inte hunnit monterat det på bilen ännu,jag saknar ett par ökända koniska brickor innan jag kan montera det helt på bilen. Ska åka in till Sammie på Wentzels senare i veckan och hoppas på att han kan lösa mitt problem.sx3 wrote:Kommer du inte få en del toe-in med muttrarna kvar?
Jag hade fabriksinställningarna kvar när jag bytta till blåa och det var no way josé att få till rätt toe fram och behålla muttrarna!
Harm SX-3 010 Champion Edition
Re: Harm SX-3 010 Champion Edition
Idag var jag hos Sammie och fick tag på dom koniska distansbrickorna som saknades för att jag skulle kunna montera dom nya styrlederna. Det blev en påse med 10st brickor,5st till mig och 5st till Lunkan. När jag sedan kom hem och skulle montera dom nya styrlederna så fick jag se att jag redan hade 12st sådana brickor i mina gömmor. Det blir lätt så när man har för mycket "skit" i garaget.
Man kan aldrig ha för mycket prylar, speciellt om det är HARM delar.corvette wrote:Idag var jag hos Sammie och fick tag på dom koniska distansbrickorna som saknades för att jag skulle kunna montera dom nya styrlederna. Det blev en påse med 10st brickor,5st till mig och 5st till Lunkan. När jag sedan kom hem och skulle montera dom nya styrlederna så fick jag se att jag redan hade 12st sådana brickor i mina gömmor. Det blir lätt så när man har för mycket "skit" i garaget.
"Själv leder jag VM i prylar"
HARM is the shit
Zulle,det kanske är det VM'et du ska anmäla dig till 2013.Zulle wrote:Man kan aldrig ha för mycket prylar, speciellt om det är HARM delar.corvette wrote:Idag var jag hos Sammie och fick tag på dom koniska distansbrickorna som saknades för att jag skulle kunna montera dom nya styrlederna. Det blev en påse med 10st brickor,5st till mig och 5st till Lunkan. När jag sedan kom hem och skulle montera dom nya styrlederna så fick jag se att jag redan hade 12st sådana brickor i mina gömmor. Det blir lätt så när man har för mycket "skit" i garaget.
"Själv leder jag VM i prylar"
Haha Johan.. Har du ingen koll på vad du har hemma..? "Skall jag säga...."
Nu röjs det för fullt i garaget så jag kan montera nya meckbänken! Sen kan jag börja iordningställa Bettan jag oxo!
Kommer att bli sjukt bra när jag är färdig! Ny "lackbox" samt ny meckbänk! Har kastat 4 sopsäckar med skräp samt ca 40 par däck redan.. Och det märks knappt... !
Nu röjs det för fullt i garaget så jag kan montera nya meckbänken! Sen kan jag börja iordningställa Bettan jag oxo!
Kommer att bli sjukt bra när jag är färdig! Ny "lackbox" samt ny meckbänk! Har kastat 4 sopsäckar med skräp samt ca 40 par däck redan.. Och det märks knappt... !
Nyputsad HARM sx3
Det var värt att åka upp till dig ändå,jag blev ju till slut av med den där "speciella" femman du fick av mig. Kände du hur det började klia i sydpolen så fort du stoppade den i fickan.H.A.R.M wrote:Haha Johan.. Har du ingen koll på vad du har hemma..? "Skall jag säga...."
hahaha! Lite som sagan om ringen.... jag kastade den så långt jag kunde efter du åkt..!!
Nyputsad HARM sx3
Ha ha ha ha ha,tycker vi lägger locket på. Ha ha ha..........!!!!!!!!H.A.R.M wrote:hahaha! Lite som sagan om ringen.... jag kastade den så långt jag kunde efter du åkt..!!
Idag blev det ett gäng timmar i garaget. När jag rev bakvagnen så hittade jag flera skruvar som var krokiga. När jag sedan skulle snygga till gängorna till övre infästningen i höger bakhubb så drog jag av gängtappen,jävla stjärna! Men men,det är ju kul med lite mer nya delar. Det blev även lite fler nya lager monterade.
Det är riktigt snyggt när den är rengjord och blank.
Kim
Kim
2st FG BMW M3 ALMS
Xray T4-13
Schumacher couger SV2
Schumecher K1 Aero
Xray T4-13
Schumacher couger SV2
Schumecher K1 Aero
Min bil är ny... 
Och krokig och vind.Lunkan wrote:Min bil är ny...
Det är sant men din är beggad, jag kan ställa in den satt den blir en vinnarbil