Laptop som plötsligt bara tvärdog!
-
Ntch in da dirt
Laptop som plötsligt bara tvärdog!
I dag när frun använde laptopen så blev den svart och tvär dog! vad kan orsaken va? iaf så är nu en ny dell laptop inhandlad . För det är väl inte ens lönt att laga den gamla del 620 in.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Re: Laptop som plötsligt bara tvärdog!
Testat att rycka ur batteriet ?
Om den totalt tvärdog finns nog risken att det hänt nåt med strömförsörjningen.....
Kolla så laddaren fortfarande funkar annars......kan ju vara så att den inte laddat på ett tag, och att datorn inte är inställd att köras som bärbar på batteridrift, och så syns inga varningar innan batteriet är helt tomt och datorn dör....
Om den totalt tvärdog finns nog risken att det hänt nåt med strömförsörjningen.....
Kolla så laddaren fortfarande funkar annars......kan ju vara så att den inte laddat på ett tag, och att datorn inte är inställd att köras som bärbar på batteridrift, och så syns inga varningar innan batteriet är helt tomt och datorn dör....
-
Ntch in da dirt
När den dog var batteriet ur monterat då det har blinkat en orange lampa i den. Vi har kört den med nätdrift förut med batteriet monterat i datorn.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Då har nog nätdelen slutat funka..
Håller med, antingen den eller kontakten i datornRobban wrote:Då har nog nätdelen slutat funka..
Det kan även vara värmeproblem.
-
adrenaline
frank har nog rätt.
min sambos började strula för ett tag sen och bara la av och då slog vi till på en kylplatta som inte låter ett sk*t
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=579942
min sambos började strula för ett tag sen och bara la av och då slog vi till på en kylplatta som inte låter ett sk*t
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=579942