När jag kom hem från jobbet i förrgår så va det redan fixat. Ljusstakar, stjärnor, gardiner. Ja rubbet var fixatMiss RC wrote:Jappp... De kommer någ ska du se...J.A racing wrote:Ja just det de är sånt på gång nu, konstigt att det inte har börjat tjatas om sladdar och glödlampor än.
Vad gör DU just nu?
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Re: Vad gör DU just nu?
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Härligt!!MrKnopfler wrote:När jag kom hem från jobbet i förrgår så va det redan fixat. Ljusstakar, stjärnor, gardiner. Ja rubbet var fixatMiss RC wrote:Jappp... De kommer någ ska du se...J.A racing wrote:Ja just det de är sånt på gång nu, konstigt att det inte har börjat tjatas om sladdar och glödlampor än.
Har varit på julmarknad i gamla Linköping.
Tog mej en pilsner precis 
- J.A racing
Varit ute och kört Slash och nu ett par timmar med Forza 4. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Nyss hemkommen från dagens pyssel i Sandhålan!
Öppnat första pilsnern och gett ungarna lördagsgodis, disneychannel går varm och jag får vara ifred vid datorn en liten stund
Öppnat första pilsnern och gett ungarna lördagsgodis, disneychannel går varm och jag får vara ifred vid datorn en liten stund
Steker tigerräkor ihop med vitlök, chili och lök. I med lite grädde, creme fraiche och sen blanda ihop med pastan 
Letar Baja 5B
- MrKnopfler
Jag säger det igen: Mercedes ska inte hålla på mef lastbilar 
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Lät ju gott...waqr wrote:Steker tigerräkor ihop med vitlök, chili och lök. I med lite grädde, creme fraiche och sen blanda ihop med pastan
Som sagt. Det är en viss skara som kan framföra såna angenäma fordonMrKnopfler wrote:Jag säger det igen: Mercedes ska inte hålla på mef lastbilar
Har hört någonstans att folk utan hjärna kör med stjärna, själv vet jag ju inte om det stämmer eller ej då jag kör Volvo både privat och på jobbet!Robban wrote:Som sagt. Det är en viss skara som kan framföra såna angenäma fordonMrKnopfler wrote:Jag säger det igen: Mercedes ska inte hålla på mef lastbilar
Last edited by BajaGute on 26 Nov 2011, 22:25, edited 2 times in total.
Vet inte om jag ska ta bort detta inlägget eller inteBajaGute wrote:Har hört någonstans att folk utan hjärna kör med stjärna, själv vet jag ju inte om det stämmer eller ej då jag kör Volvo både privat och på jobbet!Robban wrote:Som sagt. Det är en viss skara som kan framföra såna angenäma fordonMrKnopfler wrote:Jag säger det igen: Mercedes ska inte hålla på mef lastbilar
- J.A racing
Merca hade en reklam slogan för ett gäng år sen.
Grabbar med hjärna kör LASTBIL med stjärna.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Den var bättreJ.A racing wrote:![]()
Merca hade en reklam slogan för ett gäng år sen.
Grabbar med hjärna kör LASTBIL med stjärna.
- MrKnopfler
Ta bara en sån dum sak som att bakgaveln måste vara avstängd för att kunna starta bilenBajaGute wrote:Har hört någonstans att folk utan hjärna kör med stjärna, själv vet jag ju inte om det stämmer eller ej då jag kör Volvo både privat och på jobbet!Robban wrote:Som sagt. Det är en viss skara som kan framföra såna angenäma fordonMrKnopfler wrote:Jag säger det igen: Mercedes ska inte hålla på mef lastbilar
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl