VARDE LJUS!!! Så var ledningarna redan dragnaMrKnopfler wrote:Meckar extraljus i kylan... är in å värmer mig med en kopp kaffe så man kan dona lite till
Vad gör DU just nu?
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Re: Vad gör DU just nu?
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
-
Ntch in da dirt
Det påminner mig om en bekant till farsan,hans grabb är 22 bast o har en simpel telefon. Den kunde inte ens ta emot visitkortS 500 R wrote:Dom flesta har ju lämnat stenåldern och vill kunna göra lite mer än ringa på sina mobiler..
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Det handlar inte om stenålder eller inte...S 500 R wrote:Dom flesta har ju lämnat stenåldern och vill kunna göra lite mer än ringa på sina mobiler..
Men jag ifrågarsätter ju alla som lägger flera tusenlappar på en mobil när det finns så mycket roligare prylar att spendera sina surt fövärvade slantar på....
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
polerar min TR växellåda, den blir ganska så blank och fin
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
-
Ntch in da dirt
Man kan även köpa billiga smartphones dock är 3000 lagom nivå för mig. Då jag vill ha bra mp 3 någelunda kamera mm i mobilen.Dock ska den inte vara en halv dator för det.Mats B wrote:Det handlar inte om stenålder eller inte...S 500 R wrote:Dom flesta har ju lämnat stenåldern och vill kunna göra lite mer än ringa på sina mobiler..![]()
Men jag ifrågarsätter ju alla som lägger flera tusenlappar på en mobil när det finns så mycket roligare prylar att spendera sina surt fövärvade slantar på....![]()
Last edited by Ntch in da dirt on 25 Oct 2011, 19:02, edited 2 times in total.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Smartaste mobildealen du kan göra just nu. Punkt slut.

https://www.comviq.se/webbutik/zte_blade_new
Ett års mobilsurf ingår!
Roota med och lägg in Gingerbread Stir Fry:
http://hotfile.com/dl/129294433/aa012f4 ... 23.zip.html
Kameran suger, men för pengarna som blir över på mellanskillnaden emot en Ipån kan du köpa en systemkamera!
https://www.comviq.se/webbutik/zte_blade_new
Ett års mobilsurf ingår!
Roota med och lägg in Gingerbread Stir Fry:
http://hotfile.com/dl/129294433/aa012f4 ... 23.zip.html
Kameran suger, men för pengarna som blir över på mellanskillnaden emot en Ipån kan du köpa en systemkamera!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
nu blire lite havsfiske.
UR och andra fula fiska.
UR och andra fula fiska.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Jag måste säga att det är skit kul med rolig mobil typ iPhone. Så jag ser inte hur det kan vara att slänga pengarna i sjönMats B wrote:Det handlar inte om stenålder eller inte...S 500 R wrote:Dom flesta har ju lämnat stenåldern och vill kunna göra lite mer än ringa på sina mobiler..![]()
Men jag ifrågarsätter ju alla som lägger flera tusenlappar på en mobil när det finns så mycket roligare prylar att spendera sina surt fövärvade slantar på....![]()
Alla har ju olika intressen och lägger sina pengar på vad dem vill ha, förstår inte uppståndelsen eller intresset för ett mobil köp som någon annan ska göraS 500 R wrote:Jag måste säga att det är skit kul med rolig mobil typ iPhone. Så jag ser inte hur det kan vara att slänga pengarna i sjönMats B wrote:Det handlar inte om stenålder eller inte...S 500 R wrote:Dom flesta har ju lämnat stenåldern och vill kunna göra lite mer än ringa på sina mobiler..![]()
jag och sitter funderar nästa projekt onroad eller båt med bensin som vinterprojekt...

Skaffa dig en bil nu.. Ser ut som det kan bli ett rätt bra gäng runt västsverige och skaraborg som kan tampas på banorna till våren!! Vi har ju fina banor i närheten V-8, Trollhättan och Lidköping mfl.Burnout wrote:jag och sitter funderar nästa projekt onroad eller båt med bensin som vinterprojekt...![]()
Billös expertkommentator..
Håller med dig Bjuggen.Bjuggen wrote:Skaffa dig en bil nu.. Ser ut som det kan bli ett rätt bra gäng runt västsverige och skaraborg som kan tampas på banorna till våren!! Vi har ju fina banor i närheten V-8, Trollhättan och Lidköping mfl.Burnout wrote:jag och sitter funderar nästa projekt onroad eller båt med bensin som vinterprojekt...![]()
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
LUNCH!!! 
"A car is just fast enough when you stand in front
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Jahopp, pga skitväder blev körningen idag inställt
jag som var så sugen på att köra idag
Nåja, får väl glädjas åt att man har mobil ikväll igen, varit naket utan den kan jag ju säga
!
fick precis ett brev från postkodslotteriet att jag vunnit 3000:- , vad ska man hitta på för dom pengarna då, kanske köpa nåt bra ha till bilen
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)