Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Sitter på jobbet och försöker unvika att jobba - och kollar runt online. 
Nyss hemkommen från jobbet, lagom genomblöt, samtal inkommer... "Vi har ingen ström i lägenheten?"
Jippi vad skoj, det blir till att rycka ut till polarn och felsöka, bara det inte gått en propp ute i huvudskåpet, jag är lite lagom trött på fallande vatten :S
EN glädjande nyhet idag i alla fall, mitt efterlängtade paket har kommit så sen blir det "julafton"
Jippi vad skoj, det blir till att rycka ut till polarn och felsöka, bara det inte gått en propp ute i huvudskåpet, jag är lite lagom trött på fallande vatten :S
EN glädjande nyhet idag i alla fall, mitt efterlängtade paket har kommit så sen blir det "julafton"
- J.A racing
Setat i möte mellan 8-16 på Park hotell,
tur att dom hade godis, mackor, kakor, kaffe, lunch och mjukglassmaskin. Annars hade de blivit ännu segare, men nu är man äntligen hemma igen.
Fasiken vad det regnar här nu 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Står i garaget & skruvar stålreglar för fullt. Man vill ju komma in i den nya hobby verkstaden så fort som möjligt .
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Tur jag slipper bygga "hobbyrum" då jag gick o handlade mig en Renault Master istället nu ska den bara inredasMats B wrote:Står i garaget & skruvar stålreglar för fullt. Man vill ju komma in i den nya hobby verkstaden så fort som möjligt .
Sitter på pizzerian och väntar på min kebabpizza!
Undrar vad David ätit idag?
jag smällde precis i mig en oxfilé pizza med bea sås, mmmmmmmmRobban wrote:Sitter på pizzerian och väntar på min kebabpizza!![]()
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Jag sitter och titta på olika forumet... 
skruvar motor på vardagsrums bordet, tur att man är singel och inte har någon som kan klaga på vart man sitter och skruvar 
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Samma givetvis !Robban wrote:Sitter på pizzerian och väntar på min kebabpizza!![]()
Undra om det var på samma pizzeria som jag och Jimmy käkade på. Riktigt god pizza isåfallRobban wrote:Sitter på pizzerian och väntar på min kebabpizza!![]()
Letar Baja 5B
Ni käka väl på Milano? Som låg i "centrum"?
Japp, och det var där vi såg mannen med den rosa hattenRobban wrote:Ni käka väl på Milano? Som låg i "centrum"?
Letar Baja 5B
Behövs nog en liten story här!!!waqr wrote:Japp, och det var där vi såg mannen med den rosa hattenRobban wrote:Ni käka väl på Milano? Som låg i "centrum"?
Billös expertkommentator..
jahapp, undra om man får ihop motorn igen, ena lagret följde med veven när jag tog isär motorn, så det sitter fast på vevaxeln inte i blocket