Allt som rör Zenoah & CY motorer
-
jebogren
T powa wrote:En enkel tumregel borde ju vara att de som inte är intresserad av att köpa de norska grejorna håller sig borta från dem! fan cluben håller sig kvar, enkelt och konsist då slipper man bråk o pajkastning .
Bra sagt
O så som det verkar utan papper utan hur motorer går så är väl pro mod dom som ligger i topp även före 28,5 bzm om man pratar vanliga upp till 30,5
-
huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
bara en tids fråga innan bizeta går om. men nu
är vi nog lite offtopic.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
-
tomso
Ikke at jeg ska forsvare Egon, men han har gått igjennom mye shit etter at Rc-Racing ble nedlagt/solgt.. Store personlige økonomiske tap.. Måtte selge huset sitt.. osv... Jeg er veldig klar over at han har lovet mye til mange, og det burde man jo ikke, men han har prøvde å gjøre det beste med de midlene han hadde igjen..
Men jeg kjenner ikke til allt som har foregått på forumet her..hva som har blitt lovet osv..
Så det er ikke meningen å sette igang noe krangel igjen her..

HPI Baja 5B SS - Oneill Brothers Racing 30.5 Pro Mod - VRC Pro Pipe - Futuba PK4TS\ESP 30.5 - VRC BB pipe
HPI Baja 5T- MMR Super MX Pro 50
-
jebogren
Egon har hjälpt mig mycketed min pro mod marine ringt o kollat så jag är nöjd o så sen var det lite strul med bytet med min mcd men det fanns en förklaring så det var ju inget att nämna
Jag tycker han är super skön o han vill alla väl..... jag tror det finns en förklaring till allt som har hänt, uppenbarligen så har det strulat till sig för han
GE HAN EN ANDRA CHANES !!!!!!
-
Malte
jebogren wrote:Egon har hjälpt mig mycketed min pro mod marine ringt o kollat så jag är nöjd o så sen var det lite strul med bytet med min mcd men det fanns en förklaring så det var ju inget att nämna
Jag tycker han är super skön o han vill alla väl..... jag tror det finns en förklaring till allt som har hänt, uppenbarligen så har det strulat till sig för han
Sätt dig in i Pontus situation och tänk den tanken en gång till tack.
-
tomso
Som sagt så kjenner jeg ikke til alt som har blit sagt, og blit lovet, men jeg vet iallefall hur sånn ca Egon har det nu..
Og han har jo det med å være litt stor i kjefen til tider, så jeg skjønner at det er noen som er sure på han her..
Men han står nå uten hus, og jobb, och skylder vel endel penger rundt om... Og det er ikke så jævlig kult det heller..
Dere kan jo prøve å sette dere i hans posisjon.. och tenk hur det er..
Men det var som sagt ikke for å helle bensin på bålet her..
HPI Baja 5B SS - Oneill Brothers Racing 30.5 Pro Mod - VRC Pro Pipe - Futuba PK4TS\ESP 30.5 - VRC BB pipe
-
jebogren
Malte wrote:jebogren wrote:Egon har hjälpt mig mycketed min pro mod marine ringt o kollat så jag är nöjd o så sen var det lite strul med bytet med min mcd men det fanns en förklaring så det var ju inget att nämna
Sätt dig in i Pontus situation och tänk den tanken en gång till tack.
Tro mig jag vet hur det känns
Det är ju ingen som vet om han sålde pga konkurs eller för han kände för det
-
tomso
Jeg er nok ikke den som kan svara exact på det, men tror kanskje han blandat lite for mycke privat ökonomi och affers ökonomi.. I tillegg så er/var han reelt trött av alt som har med Rc at gjöra. Problemet var vel også at han hadde flere som hadde ökonomiske interessen i Rc-Racing, og de vill jo ha sitt när han ville ge sig.. Da måtte huset selges..
Räknar med at høra från honom i morgen hvis jag har sagt noe jag inte burde, eller om det ble helt fel det jag har fortalt..
Men jag vet at han har forsökt at hjelpa så mange som möjlit med de få midlene han hadde igjen etter at Rc-Racing var sold.. Han har trekt i mange tråder hvis dere skjønner hva jeg mener.. Så han fortjener litt respekt tyckar jag..
-
Robban
- Phone Number: 0732300322
I sverige har vi ett ordspråk som lyder "som man bäddar får man ligga". Passar bra här tycker jag.
-
tomso
Robban wrote:I sverige har vi ett ordspråk som lyder "som man bäddar får man ligga". Passar bra här tycker jag.
Joda.. er jo forsåvidt enig i det..
-
huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
läste på ett annat ställe där en snubbe säger att
obr:s nya motor ska ge 18 hp. den som lever får se.
ska bli intressant att se vad det är för motor...
undra om det här är den egon snackar om?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!