Jag skulle ha haft 4km/h till så jag får slå waqr iaf
Måste nåla å lätta lite tror jag
MrKnopfler wrote:Najs![]()
Jag skulle ha haft 4km/h till så jag får slå waqr iaf![]()
Hur många fåglar finns det i skogen ?Maot09 wrote:Hur många HK är det i den vanligaste motorn som man använder med bensin?
Får väll hitta nå stup att köra ut för. Räknas det?Maot09 wrote:MrKnopfler wrote:Najs![]()
Jag måste tro att det han väldigt mycket med drevningen att göra.
Hur många HK är det i den vanligaste motorn som man använder med bensin?
jag fixade till bilden i topplistan åt digMaot09 wrote:Nu ligger det upp.![]()
Jag kunde inte få med bilden.Kanske någon kan hjälpa mig med.
Om vädret är bra imorgon så ska jag göra ett nytt försök får att komma över 100km/h
MrKnopfler wrote:Får väll hitta nå stup att köra ut för. Räknas det?Maot09 wrote:MrKnopfler wrote:Najs![]()
Jag måste tro att det han väldigt mycket med drevningen att göra.
Hur många HK är det i den vanligaste motorn som man använder med bensin?
huginen wrote:jag fixade till bilden i topplistan åt digMaot09 wrote:Nu ligger det upp.![]()
Jag kunde inte få med bilden.Kanske någon kan hjälpa mig med.
Om vädret är bra imorgon så ska jag göra ett nytt försök får att komma över 100km/h
menar du vanligt full-mod twinnen 18,5hp... jag undrar hur min twinnen (hk??)Carbon-Dave wrote:Hur många fåglar finns det i skogen ?Maot09 wrote:Hur många HK är det i den vanligaste motorn som man använder med bensin?
![]()
En helt standard 26cc med plåtburk lämnar ungefär 2,2hp
Allt därefter är bara bättre....
Enligt Egon på ProRacing lämnar OBR-twinnen 18,5hp....
Jag har bak "soft" och fram hårdMaot09 wrote:Burnout. Vart köpte du dina 5T Slicks? Vilka hårdheter valde du fram och bak?
För jag känner att jag behöver nog gå upp till 5T däck för att få högre toppfart.
Det var hans egen twin som han körde med i Danmark.....Polerade cylindar med OBR loggan på....antagligen FullMods, men jag vet inte....Burnout wrote:menar du vanligt full-mod twinnen 18,5hp... jag undrar hur min twinnen (hk??)Carbon-Dave wrote:Hur många fåglar finns det i skogen ?Maot09 wrote:Hur många HK är det i den vanligaste motorn som man använder med bensin?
![]()
En helt standard 26cc med plåtburk lämnar ungefär 2,2hp
Allt därefter är bara bättre....
Enligt Egon på ProRacing lämnar OBR-twinnen 18,5hp....
Jodå, den gick väl som man brukar se twinnarna göra.....när han väl fick igång den.....huSSe wrote:gick den som den skulle då?
Users browsing this forum: No registered users and 10 guests