Kan du inte läsa??? Står ju klart och tydligt SUEDE står det jusnowman wrote:Vem är hon då??
VM 1/5 Touring Frankrike 2011
Re: VM 1/5 Touring Frankrike 2011
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
jaha! det är en RC groupie?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
JAJJAMENSAN!!!
Ser väll iofs måttligt road ut tycker jag....
Ser väll iofs måttligt road ut tycker jag....
Nyputsad HARM sx3
Man kan inte jämföra äpplen med päron! Hobbycenters isolator är gjord för deras motor och dom måste hela tiden väga effekt mot bränsleförbrukning när dom trimmar.Carbon-Dave wrote:![]()
Jag vet, men eftersom många redan läst infon här kan jag lika gärna kontra med en RS pryl:
http://www.die-rovan-spezialisten.de/pr ... ts_id=1756
Länkarna ovan räknar jag som hobbybling och är inget för den som vill bli snabbare på en bana och med snabbare menar jag fler varv på 10/20/30min inte snabbare på raksträckan.
Att åka på WM/EM är något alla som kör 1/5 skulle få uppleva.Har ni chansen så ta den för man lär känna sin bil på ett helt annat sätt.
Nästa år går EM i Valencia och vi hoppas på många svenskar där även om det är en bit att åka.
Vore grymt kul att köra VM och EM. Det är helt klart ett mål.
Träna mycke, spara en liten slant, följ med till EM nästa år. Det kommer bli sjukt roligt....tror att dem har rött vatten där med!!!
HARM is the shit
Mmmmm.... Sangria...."slurp"Zulle wrote:Träna mycke, spara en liten slant, följ med till EM nästa år. Det kommer bli sjukt roligt....tror att dem har rött vatten där med!!!
Valencia here we come!!
Nyputsad HARM sx3
- J.A racing
Har ni hunnit rota fram några bilder då?
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Har jättemycket bilder...måste dra ner dom i storlek bara... 3-4 meg per bild känns lite onödigt tror jag..hahahaahJ.A racing wrote:Har ni hunnit rota fram några bilder då?
Sammie
Nyputsad HARM sx3
- J.A racing
Det gör du enkelt via photobucket och sen är det bara att ösa upp bilder med bulk uploader.H.A.R.M wrote:Har jättemycket bilder...måste dra ner dom i storlek bara... 3-4 meg per bild känns lite onödigt tror jag..hahahaahJ.A racing wrote:Har ni hunnit rota fram några bilder då?
Sammie
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
nu vill jag se en massa sköna bilder!!
annars
annars
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
Har börjat nu... kör så mycket det går!Zulle wrote:Träna mycke, spara en liten slant, följ med till EM nästa år. Det kommer bli sjukt roligt....tror att dem har rött vatten där med!!!
- J.A racing
Det luktar Touringcar nu isf GTS 500 R wrote:Har börjat nu... kör så mycket det går!Zulle wrote:Träna mycke, spara en liten slant, följ med till EM nästa år. Det kommer bli sjukt roligt....tror att dem har rött vatten där med!!!
Nja... inte än! Utan det är GT som gäller. Men den går att träna med också.J.A racing wrote:Det luktar Touringcar nu isf GTS 500 R wrote:Har börjat nu... kör så mycket det går!Zulle wrote:Träna mycke, spara en liten slant, följ med till EM nästa år. Det kommer bli sjukt roligt....tror att dem har rött vatten där med!!!
Nja... inte än! Utan det är GT som gäller. Men den går att träna med också.[/quote]
Min e till salu nu... Sjukt snabb pulka!!
Min e till salu nu... Sjukt snabb pulka!!
Nyputsad HARM sx3