Stelunex Desert Storm Baja 5T
- J.A racing
Re: Stelunex Desert Storm Baja 5T
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Ska bli kul att följa denna... dom är brutala 5T:na alltså.
- sideburn80
Snygg bil du skaffat. Lycka till med uppgraderingarna, blir verkligen kul att se vad du kommer att åstakomma, speciellt då jag knappt gjort nå på min...
Är dom så j*vla tunga 5TStelunex wrote: Baja ss 9,6kg
Baja 5T 12,6kg
Letar Baja 5B
Kan hålla med dig till viss del, stod i valet om det skulle bli en MCD.(Alltid kul med olika bilar) Men har under en längre tid suktat efter en 5T. När det gäller options så kommer den få en hel del delar som SS inte kommer har / eller kommer få.J.A racing wrote:Jag tänkte likadant, men jag vet inte! Det skulle vara riktigt coolt med en 5T också, men det är ju samma bil i grund och botten som en 5B fast 3 kg tyngre. Blir tråkigt att behöva köpa samma options igen tror jag. Taskigt och ta kopplingen från SS´n så här på nyår tycker jag.
Blir kul och se vad som komma skall!
SS projektet kommer ändra lite inriktning. Kan nog ev bli en ren Bash. 5T kan kanske bli ett alu projekt och annat kul man kan slänga på. Vi får se vad det blir..
sideburn80 wrote:Snygg bil du skaffat. Lycka till med uppgraderingarna, blir verkligen kul att se vad du kommer att åstakomma, speciellt då jag knappt gjort nå på min...
Tackar.. Hur går det med din raket. Hur blir det med buren?
En riktig blysläde...waqr wrote:Är dom så j*vla tunga 5TStelunex wrote: Baja ss 9,6kg
Baja 5T 12,6kgDå blir det till att slänga i en rejäl motor då
- J.A racing
Jo sen är det ju en fördel att pajar det nåt, så kan man ju låna lite delar mellan bilarna också. Jag får se hur jag gör det vore ju kul med en 4x4 också. HPI ryktet ang 4x4 kanske slutar med en 5T 4x4 till slut! 
- J.A racing
Ja 62cc minst lär du ju behöva....Stelunex wrote:En riktig blysläde...waqr wrote:Är dom så j*vla tunga 5TStelunex wrote: Baja ss 9,6kg
Baja 5T 12,6kgDå blir det till att slänga i en rejäl motor då
Inte prata motor nu. Låter bara dyrt..
![]()
Det är en stor fördel, Tror ev att FG Bajan får söka sig en ny ägare...J.A racing wrote:Jo sen är det ju en fördel att pajar det nåt, så kan man ju låna lite delar mellan bilarna också. Jag får se hur jag gör det vore ju kul med en 4x4 också. HPI ryktet ang 4x4 kanske slutar med en 5T 4x4 till slut!
En 4x4 5T vore grym... Är det någon som vet mer o dessa rykten?!
- sideburn80
Buren sitter på och är så när klar, men det är mycket options jag vill ha som jag inte har haft råd med.Stelunex wrote:Tackar.. Hur går det med din raket. Hur blir det med buren?sideburn80 wrote:Snygg bil du skaffat. Lycka till med uppgraderingarna, blir verkligen kul att se vad du kommer att åstakomma, speciellt då jag knappt gjort nå på min...Ser ut att bli riktigt bra.
Sen är det är det lite grejjer jag skulle vilja göra själv bara det blir lite varmare i garaget.
Kylan tar död på mig. Är en sommar människa. Vad är det för roligt du ska göra själv?! Alltid roligt att kunna tillverka eget. Ska läsa igenom din projekt tråd igen och uppdatera mig...sideburn80 wrote:Buren sitter på och är så när klar, men det är mycket options jag vill ha som jag inte har haft råd med.Stelunex wrote:Tackar.. Hur går det med din raket. Hur blir det med buren?sideburn80 wrote:Snygg bil du skaffat. Lycka till med uppgraderingarna, blir verkligen kul att se vad du kommer att åstakomma, speciellt då jag knappt gjort nå på min...Ser ut att bli riktigt bra.
Sen är det är det lite grejjer jag skulle vilja göra själv bara det blir lite varmare i garaget.
I El Stockholmo har vi just nu -7. Rätt ok...
Är dom så j*vla tunga 5T
Då blir det till att slänga i en rejäl motor då
[/quote]
En riktig blysläde...
Inte prata motor nu. Låter bara dyrt..
[/quote]
Ja 62cc minst lär du ju behöva....
[/quote]
Undra hur en sådan går..
Lär gå satan... 
En riktig blysläde...
Ja 62cc minst lär du ju behöva....
Undra hur en sådan går..
- sideburn80
Tänkte knåpa ihop en egen stötfångare fram och lite andra små-prylar..Stelunex wrote:Kylan tar död på mig. Är en sommar människa. Vad är det för roligt du ska göra själv?! Alltid roligt att kunna tillverka eget. Ska läsa igenom din projekt tråd igen och uppdatera mig...![]()
I El Stockholmo har vi just nu -7. Rätt ok...
Jo sommarn är bättre, -10 varmt jämfört med igår -24
Last edited by sideburn80 on 31 Dec 2009, 16:03, edited 1 time in total.
Öhhhh,du som tyckte bajan var dålig?? känner du igen detta inläggMr_Rustler wrote:Gryymt!!! Längtar tills jag får pengar så SKALL jag köpa en 5T kanske blir te våren/ sommaren
bajan har klana stötdämpare fram!!!!!! och klenare motor (detta har hämtats från Rsb)
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.