Tyvärr så hade Rally lite otur med sin motor som inte ville gå riktigt så tyvärr blev det ingen körning för honom. Men vi andra hade skoj! Min bil gick perfekt, mycket tack vare den enorma downforcen jag fick när jag monterade vingen på min bur! Lusse ställde väl inte heller till med några större galenskaper men El Bjuggo fick stå för dagens skruvande. men inget större problem! Så det var en lyckad dag, förutom alla flygande saker i luften som valde att attackera oss. (obs, det var inga flygande bildelar!) Observera att ingen valde att lämna sin radio hemma idag.....
Hawaiihåla.
Re: Hawaiihåla.
Jag får väl utse mig till dagens förmedlare då! Det var jag (Malte) Bjuggen Lusse och Rallyfinnen som var dom frivilliga idag.
Tyvärr så hade Rally lite otur med sin motor som inte ville gå riktigt så tyvärr blev det ingen körning för honom. Men vi andra hade skoj! Min bil gick perfekt, mycket tack vare den enorma downforcen jag fick när jag monterade vingen på min bur! Lusse ställde väl inte heller till med några större galenskaper men El Bjuggo fick stå för dagens skruvande. men inget större problem! Så det var en lyckad dag, förutom alla flygande saker i luften som valde att attackera oss. (obs, det var inga flygande bildelar!) Observera att ingen valde att lämna sin radio hemma idag.....
- Rallyfinnen
Kommer några klipp inom kort..
Baja-majan hamnade i skamvrån efter körningen. Slängde i en motor med CY35mm, jag misstänker pläteringen är kass.. extremt slö var den!
Baja-majan hamnade i skamvrån efter körningen. Slängde i en motor med CY35mm, jag misstänker pläteringen är kass.. extremt slö var den!
Tack skall ni ha för idag grabbar. det var som vanligt kul att träffa er i gen.och det var kul att få köra igen.. Har inte gjort det på länge. Men det är nått man får ta i gen..Hoppas på mer körningar i Havajihåla inom kort.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Ja det var synd att man var upptagen med annat......hade varit kul att få köra sönder nåt !
Längesen man träffade Lusse nu också !
Hoppas på bash snart igen !
Ofattbart trist för Rally som blivit utan bash två vändor på raken nästan.....
Tappade två karossclips senast jag var nere.... kanske såg ni nån Vänersborgare som såg ovanligt nöjd ut idag ?

Längesen man träffade Lusse nu också !
Hoppas på bash snart igen !
Ofattbart trist för Rally som blivit utan bash två vändor på raken nästan.....
Tappade två karossclips senast jag var nere.... kanske såg ni nån Vänersborgare som såg ovanligt nöjd ut idag ?
- Dave
- Site Admin
Nä det krävs ju ett rejält pucko för en sån sak.....och nåra såna hade ni väl inte i gänget idag ?Malte wrote:Observera att ingen valde att lämna sin radio hemma idag.....
Nä... Han var inte där....Carbon-Dave wrote:Nä det krävs ju ett rejält pucko för en sån sak.....och nåra såna hade ni väl inte i gänget idag ?Malte wrote:Observera att ingen valde att lämna sin radio hemma idag.....
Vad tror ni om körning söndag eftermiddag? Några frivilliga?
Ingen som har semester fortfarande så man kan köra mitt i veckan?
Första arbetsdagen för både mig, Bjuggen och Carbon-dave idag. Jobbigt var det!
Vilken osis för er då 
- Dave
- Site Admin
Jag är på om vädret tillåter lite bash !Malte wrote:Vad tror ni om körning söndag eftermiddag? Några frivilliga?
Vore väl läge på en insats med skyfflar och krattor då ?
Bash i hålan är aldrig fel!! Tar med en klase skyfflar å krattor 
Billös expertkommentator..
Hmmmmmm.......
Jag är med , bara det inte regnar..och det skall det inte...